Thorleif Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 Her har dere en kjekk runde på Ringen, håper dere liker det dere ser. Thorleif Høyre klikk og lagre, advarsel, filen er rundt 200 MB http://www.stevesfiles.com/files/Thorleif1.avi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 Stilig fil Thorleif (håper jeg får anledning til å være passasjer en gang ) Det eneste som var litt irriterendes, var at du ikke hadde ryddet i bilen, så de var noe som lå å trillet frem å tilbake i svingene å lagde lyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thorleif Skrevet August 25, 2006 Forfatter Share Skrevet August 25, 2006 Nei det er beltene fra fire punkt selene som lager den lyden og den elektriske kontakten til airbagen under setet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 Tøff film Thorleif. Trodde lyden var en klinkekule i askebegeret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 Dette var både hyggelig og interessant... artig at du viser frem "arbeidsplassen" din Thorleif... ... Det går heftig for seg, men du kjører så kontrollert og rolig at det faktisk er vanskelig å se hvor fort det går uten å kikke på speedometeret. Hva lyser forøvrig den røde lampen i dashboardet for ?... Lyden fra CSL-motoren er uten tvil blandt de bedre fra BMW... så direkte og følsom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thorleif Skrevet August 25, 2006 Forfatter Share Skrevet August 25, 2006 Dette var både hyggelig og interessant... artig at du viser frem "arbeidsplassen" din Thorleif... ... Det går heftig for seg, men du kjører så kontrollert og rolig at det faktisk er vanskelig å se hvor fort det går uten å kikke på speedometeret. Hva lyser forøvrig den røde lampen i dashboardet for ?... Lyden fra CSL-motoren er uten tvil blandt de bedre fra BMW... så direkte og følsom... Det er airbag lyset, siden jeg ikke har føler enda på de nye setene. rettskriving må jeg lære meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 Det er airbag lyset, siden jeg ikke har føler enda på de nye sidene. Nye sidene... hva mener du med det ?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thorleif Skrevet August 25, 2006 Forfatter Share Skrevet August 25, 2006 Det er airbag lyset, siden jeg ikke har føler enda på de nye sidene. Nye sidene... hva mener du med det ?... hjernedød er vel svaret, setene er det jeg mener Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 Så sinnsykt morro ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 Hvilke dekk sitter det på i denna filmen? og ellers.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 26, 2006 Share Skrevet August 26, 2006 Hvilke dekk sitter det på i denna filmen? og ellers.? Thorleif kjører en lett modifisert E46 M3 CSL... og du kan evt. lese mer om CSL´s tekniske spesifikasjoner her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 26, 2006 Share Skrevet August 26, 2006 Hvilke dekk sitter det på i denna filmen? og ellers.? Michelin dekk kjører han med, og det er Sport Cup dekker/R-dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet August 26, 2006 Share Skrevet August 26, 2006 okei.. sitter godt hvertfall mulig det er endringer på kjerra, ettersom det er en stund siden bilen var månedens bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet August 26, 2006 Share Skrevet August 26, 2006 Bra film Thorleif! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 26, 2006 Share Skrevet August 26, 2006 okei.. sitter godt hvertfall mulig det er endringer på kjerra, ettersom det er en stund siden bilen var månedens bil Ja, han har gjort en del endringer, men det får ha fortelle selv.. "hva er foringer?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå