[space] Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 Ah! Deilig oppløsning på den filmen! HD-kamera? Flott å slippe unna den youtube-kvaliteten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thorleif Skrevet September 1, 2006 Forfatter Share Skrevet September 1, 2006 okei.. sitter godt hvertfall mulig det er endringer på kjerra, ettersom det er en stund siden bilen var månedens bil Denne har aldri vært månedens bil her på foraet, eller noen annen plass for den saks skyld, det var en annen CSL. Den er en annen farge (hvit), har et annet understell(KW Competition, nesten alle foringer i alluminium eller uniball, AP Racing Kalipere, PF Bremseskiver, BBS RS-GT med Cup sport dekk og Recaro lettvektsstoler) ellers optimalisert for Nordsløyfen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 RS-GT syns jeg var et bra valg. Har dem selv i 18" på M3en min. Syns de har en fin blanding av BBS sitt klassiske design, men samtidig moderne. Det er jo også greit at de ikkke veier allverdens. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 20, 2006 Share Skrevet September 20, 2006 Jeg får ikke lyd på filmen, verken i Windows Media Player eller VLC.. noen andre som har hatt problemer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 20, 2006 Share Skrevet September 20, 2006 Jeg får ikke lyd på filmen, verken i Windows Media Player eller VLC.. noen andre som har hatt problemer? Nei... den virker fint hos meg (Firefox og WMP)... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 Frustrerende! Knallskarpt bilde, så jeg har lyst til å se denne filmen med lyd også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 Prøv denne linken. Jeg har også problemer med å se videon, men denne fungerte perfekt hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå