StigJ Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 Se her ja. Gode gamle MOMO Arrow felger. Tøffe hjul. Sikla lenge på slike for en god del år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet September 16, 2006 Forfatter Share Skrevet September 16, 2006 Ja de er fine de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ioctl Skrevet September 16, 2006 Share Skrevet September 16, 2006 Pen bil! Men synes det hadde sett bedre ut med chrome nyrer - men det er nå bare min mening da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet September 16, 2006 Forfatter Share Skrevet September 16, 2006 Pen bil!Men synes det hadde sett bedre ut med chrome nyrer - men det er nå bare min mening da Hehe, ja, får se om den nye eieren kanskje gjør noe med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet September 16, 2006 Share Skrevet September 16, 2006 Ser ganske pen ut den Blir det ny BMW nå, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet September 16, 2006 Forfatter Share Skrevet September 16, 2006 Foreløpig er det en accord som blir bilen en stund fremover nå, men blir nok en ny bayer etter nedbetaling av studiegjeld og diverse Så er M3 som står på ønskelista nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 17, 2006 Share Skrevet September 17, 2006 MOMO Arrow er skikkelig pent på E30 og E34 også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet September 17, 2006 Share Skrevet September 17, 2006 De jeg har på e30n tøffe de.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet September 17, 2006 Forfatter Share Skrevet September 17, 2006 Ja det har jeg sett Ellingsen, pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet September 17, 2006 Share Skrevet September 17, 2006 Er det lov å spørre hva du fikk for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet September 17, 2006 Forfatter Share Skrevet September 17, 2006 Ja alltid lov å spørre, men prisen blir mellom meg og kjøper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå