TEM Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 Det går ikke på Boten Anna da hehe hører i grunn på alt muligt selv,gammelt som nytt og vg lista sanger osv............. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 80 talls musikk er jo udødelig da, både rock og pop. Så er det mye listemusikk fra dags dato og tidlig 90 tall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 Vanskelig spørsmål, for det blir mye, men kan nevne litt da: Guns N`Roses, DumDum boys, Delillos, Raga Rockers, ACDC, Led Zeppelin, RHCP, Dire Straits, Creedence, Soundgarden, Rage Against The Machine osv osv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 Utrolig mye variert, men styrer som regel unna Metal og Rap/Hip Hop. Går mest i Dance og Trance. Så er det litt norske hits imellom og no gammel rock og slagere og faktisk en smule bondemusikk som sie gubba osv hvis jeg skal skli ut litt Synes det kommer mye bra fra Belgia og nederland. Går mye i Lasgo og Milk Inc og den stilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bunny Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 Alt fra Kaptein Kabelsatan til Metallica her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 Her går det i radio eller BMW sekser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 Inne i spilleren min surrer det som regel cder med Old school Breakbeat, deep funky tribal og Rap.. For tiden går det mye i: Plump Djs Freestylers Deep Dish Sander Kleinenberg L.O.C. Tungtvann Busta Rhymes Notorious B.I.G. Jay-Z ++++++++++ {|= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 jazz, klassisk musikk, mer jazz og enda mer jazz.. og så Trance selvsagt.. Det kommer helt an ¨på hva slags bil jeg kjører. i E32'en er det deilig med jazz, men skal man kjøre fort, som f.eks i den 911 Carrera4'en jeg lånte for en drøy uke siden er old school trance fint. Charlie Hayden & Pat Metheny: Beyond The Missouri Sky... beste jazz som noengang er laget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars R B Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 skal man kjøre fort og har det travelt så er SATYRICON det klart beste. Ellers så er jo M Manson fin avkobling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bizzy Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 Punk, er det eneste som duger! Ikke noe fjortiss punk men skikelig saker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 jazz, klassisk musikk, mer jazz og enda mer jazz.. og så Trance selvsagt.. Det kommer helt an ¨på hva slags bil jeg kjører. i E32'en er det deilig med jazz, men skal man kjøre fort, som f.eks i den 911 Carrera4'en jeg lånte for en drøy uke siden er old school trance fint. Charlie Hayden & Pat Metheny: Beyond The Missouri Sky... beste jazz som noengang er laget. "Beyond The Missouri Sky" blir for litt for rolig musikk for meg, men bevares det er fin musikk. Litt i den samme gaten bare med litt mer tempo... Mark Knopfler´s gamle hobbyband... The Notting Hillbillies - "Feel like going home"... en god gammel årgang (1990)... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 Bouncing Souls <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hedfelt Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 Med fare for å såre noen dypt så sier jeg en gang for alle: Data generert signallyd, satt sammen av en svett fjortis(ofte med kviser mellom rumpeballene) på gutterommet er ikke musikk For meg er det kun the real deal som gjelder, musikk skal komme fra hjertet, ikke fra et masseprodusert kretskort fra Taiwan. Meeen, over til topic.. Har vel ganske variert smak, god gammel rock (les: Led Zeppelin), "myk" metal, jazz og skikkelig blues står vel ganske høyt opp på lista. Gun's n' er vel ganske digg å kjøre til mener jeg da Edit: skrivefleiel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jornenge Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 Dio, Iron Maiden, AC/DC, Helloween, Gamma Ray osv...Digger Rock og heavy metal, har igrunnen alltid gjort det;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 Jeg hører på alt av musikk! Alt fra Ole Ivars til In Flames Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå