Gå til innhold

Hva hører dere på i bilen?

Mirakulix
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 104
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hører på det meste egentlig, bare det ikke ikke blir for støyende å slitsomt. Metall og rap er noe jeg så godt som aldri hører på.

Blir fort mye trance/gamle listesanger. East Clubbers, Milk Inc ol. Også mye Linkin P. Noe norsk musikk kan også snike seg inn hvis humøret taler for det. Liker ofte enkeltsanger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

P1,svakt på. :roll:

Håper det var kødd :D Jeg skulle opp til voss på ett lite treff for bmwccn hordaland og fikk ikke inn noe annet enn P1,trodde jeg skulle klikke,over en time snakket to kjerringer om forskjellige bunader og tradisoner osv!! :x Men ellers ser jeg det er stort sett mye bra musikk "bimmers gutta" hører på :D Jeg hører på det meste bortsett fra Heavy,heavy metal og intens teckno!!

ja det var fleip,men p4 suger like mye som p1. hører sjelden på radioen. er kun den samma stønninga fra shakira,christina a ,div afroamerikanske kvinnfolk ,rap fra nye artister som suger elefantpung men alikevel selger som fy og annen kommers dritt. radio har jeg på kun på jobb når det ikke er alternativer. liker litt sær musikk som går fra 50talls klassikere via tysk hip hop som FISCHMOB, punkrock som SHELTER,svenske MILLENCOLIN og seff gamle helter som PEARL JAM og JOKKE... noe nytt som pipettes går også greit. ellers prøver jeg å se på veien og ikke lytte til eventuelle nye ulyder bilen måtte ha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke bytta cder i veksleren på evigheter.

Det det da går i er foo fighters, soundgarden, beck, motorpsycho, kanye west og ...hmm hva er den siste cden... enda en foo fighters er det vel faktisk.

Ellers hører jeg mye på p3 også.

Teknoen/Dance'en har jeg lagt fra meg for mange år siden.

Hørte en del på U96, blumchen og bbe og Prodigy før. Skal innrømme at en del av sengene dems fortsatt fenger bra, men ikke noe jeg kan sette meg ned å høre en hel plate av.

Går helst i rock, men jeg kan også kose meg med Kanye West platene, eller national rap show på p3. Der spiller de utrolig mye fett.

Hørte også en del på chillout før, men nå har jeg ikke snøring over hva som er bra og dårlig innenfor den sjangeren lenger. noen tips? Deilig når en pendler med tog...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse står i CD-skifteren min nå så vidt jeg kan huske:

Jon Bon Jovi - Blaze of Glory(YongGuns II)

Eminem - The Marshall Mathers EP

Dream Theater - Train of Thought

Chroma Keys - Dead Air for Radios

Explorers club - Age of Impact

Bon Jovi - These Days

South Park - The Album(eller no sånt)

Deep Purple - Perfect Strangers

En herlig mix med andre ord :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...

Får lage litt liv i denne tråden igjen;)

Hører på MYE forskjellig!

Har over 50 cder i bilen, meste mp3 cder;)

Men mest trance, men også en del rock og 80`tallsmusikk.. og hip hop!

Nå for tiden er det en lokal gruppe fra Bergen som går å går på spilleren, Konstante Trusler heter de... http://www.konstantetrusler.no/

Sinnsykt bra musikk!

Kult hvis folk kommer med gode kjøresangtips her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...