Yngvejos Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 Johnny Cash, Willie Nelson, Dwight Yokum, Sugarland, Garth Brooks, Brooks & Dunn, Hellbillies, CC Cowboys, Ellers går det i technopop, rock, gamle slagere, det meste av norsk musikk. To fine kjøresanger: Frode sæverud - BMW Sie gubba - BMW`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 Jeg hører mest på musikken av AC Schnitzer som kommer ut av to runde hull bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2007 Har en liten update på noen av låtene som går i bilen min nå! Deilig vocal-trance; 4 clubbers - let me be your fantasy (extended cut) Ian van dahl - Just a girl (radio edit) Matias Lehtola feat Gina J - Bourning Bright Mrs Jane Doe - I remember Ole van dansk - You can run Rodriguez - That's the way Stella - Day by day (Radio edit) Trancedellic - Delicious dreamer (rj mix edit) Untouchable 3 - that once in a lifetime (Hi track edit) ENJOY! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 update på musikken min: raga, jokke, metallica og "vi flyr" (en barnemusikal) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andymac Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 Hører vel stort set på det samme som hjemme; rock og metal, og litt ymse innimellom. Techno og rap er fy-fy både hjemme og i bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 kommer for det meste bare trance ut av mine høytalere ellers er det radio:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostespiller Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 Cafè dèl Mar og Hed Kandi Og selvfølgelig klassikern: Cannon ball run Theme sangen "it`s not what you do, it`s how you do it" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 Akkurat nå så er det Cake som står i spilleren. Veksler litt mellom det og radio. Ellers så går det i alt fra Salhus Vinskvetten til Sins Of Thy Beloved. Spiser det meste untatt Acid og Rap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunspec Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 Jeg hører nesten bare på trance/dance og hard trance. Noen få rap/RnB sanger sniker seg til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 Cake er jævlig bra... Og som nevnt over er Ray Stevens med cannonball theme også et must på enhver kjørecd. Tom Mcrae med Life is a highway er også fet kjøresang. Ellers går det i mye rart hos meg. Pearl Jam, Foo Fighters, Dave Matthews Band, litt Alan Jackson og Johnny Cash. Incubus, Rob Zombie og Metallica forekommer også....og endel radio og populærmusikk og hold dere fast: hørt litt på sisteskiva til Justin Timberlake i det siste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 Går mest i country! Alan Jackson, Mark Knopfler, Johnny Cash... Så har du jo Vassendgutane og Hellbillies Men litt Vietnam musikk er også på en gang i blandt. + syre og litt fjortiZ trance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 The Seeger Sessions har sittet i bilen i 3 måneder nå. Ellers hører jeg en del på 6 sylindre - på rekke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 Michael jackson sitt Thriller album. Og ymse Metallica, Trang Fødsel, Dumdum boys, Jokke og vaentinerne osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Selvåg Hansen Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 Bare jeg som hører på neger-joik her eller? Hahaha...neger-joik den var ny hører på det meste alt til sin tid&anledning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 Okey, gidder ikke nevne alt jeg hører på, så jeg sier det jeg hører på om dagene: DUMDUM BOYS og (Wannskrekk sikkelig klassisk trønderrock, digger trønderne ) Og Seff Jokke! Har ganske MYE musikk i CD samlinga og er åpen for mye egentlig. Men sjangere er hiphop/RAP/R&B og rock. Har litt for enhver smak egentlig Men i dag på en onsdag gjelder de som er nevnt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå