Gå til innhold

Bilder av "Egget" til Sharif

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kan ikke forstå hvorfor noen ville kjøpt den der over en Zonda... :roll:

Det kan jeg heller ikke... hva med en Porsche Carrera GT... eller en Lamborghini Murcielago... eller en Mercedes-Benz SLR McLaren... eller ganske enkelt en smakfull Ferrari F430 til 1/3 av prisen... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha E9. En Ferrari 430 er nok mer en nok om man ikke skal på bane og kjøre sykt fort.. og da vil man jo ha en 997 GT3 uansett..

Og forresten... mens vi enda er inne på SLR McLaren... det er en herlig lyd den bilen lager.. fortryllende fin og mistenkelig lik de gammle Tyske krigsflyene..

Var det Messerschmittene eller Focke-Wulfene som hadde Mercedes-motorer ?

Edit : fort kan man også kjøre i en 430 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha E9. En Ferrari 430 er nok mer en nok om man ikke skal på bane og kjøre sykt fort.. og da vil man jo ha en 997 GT3 uansett..

Og forresten... mens vi enda er inne på SLR McLaren... det er en herlig lyd den bilen lager.. fortryllende fin og mistenkelig lik de gammle Tyske krigsflyene..

Var det Messerschmittene eller Focke-Wulfene som hadde Mercedes-motorer ?

Edit : fort kan man også kjøre i en 430 :D

Hehehe... Det var nok Messerschmitt Bf 109 som hadde en Mercedes-Benz motor... Focke-Wulf Fw 190 hadde en BMW 801 motor... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes han hadde en så genial kommentar på tv'n igår når han ble spurt om han hadde mye peiling på bil: " Jeg er like svart på bil som jeg er utvendig" :lol::lol:

Så vet vi i det minste at det ikke er pga. sin store kunnskap om biler at han kjøpte en Königsegg til alt for mange penger... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...