sondre Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 Heisann! jeg vurderer å kjøpe en 2001/2002 525 Diesel Touring fra Tyskland. Jeg vil ha med Steptronic girkasse. Er det noen som har noen erfaringer/tips som jeg bør passe på i den forbindelse. Er litt usikker på om Steptronic har noen problemer/svakheter jeg må være oppmerksom på - er manuelt gir tryggere/bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marlao Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 har ikke hørt om noen som har hatt prob.med stepstonicen. jeg har selv en 525 d 2001 mod. med step. girkassen er en drøm å kjøre med. Ville aldri hatt manuell gir på en slik bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 Jeg har heller ikke hatt problemer med min, den har nå gått 130' km, men jeg har bare kjørt omtrent 12' av de. Kunne ikke tenkt meg å bytta med manuell jeg heller, på denne kombinasjon bil og motor. Nydelig kasse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 Som vanlig kan det være fornuftig å kikke litt på Autopower´s informative bruktbilguide... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå