Partboy Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 Lurer på om noen kan svare meg på følgende: -Jeg har lyst til og bytte ut de orginale høytalerene med noen nye.Det jeg lurer på er om dette hjelper mye,er det noen som har erforinger med dette,blir det mye bedre lyd eller er dette bortkastet penger?? -Er det eventuelt mye jobb og skifte disse,teker helst på høytalerene i frontdøra. -Lurer også på om noen vet hvor stor diameteren er på de orginale høytalerene??13?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 Jeg bytta CD spillern i min E46. Bare det ble en helt annen verden. Vet de fleste store bilstereo butikker har sett som passer original fester til BMW, men finnes sikkert 100vis av andre her på forumet som vet om gode høytallere. Men i første omgang så er de originale ganske gode, sier ganske for noen kommer sikkert til å si meg imot på det . Men etter min erfaring hjelper det stort å sette inn en bedre forsterker/cd spiller fremfor "bare" å bytte høytallere. -Erik- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Partboy Skrevet August 29, 2006 Forfatter Share Skrevet August 29, 2006 En mulighet er selvfølgelig og skifte CD-spiller.Men siden jeg har mulitfungsjonsratt og kan styre cd-spilleren derfra så har jeg ikke lyst til og sette inn en annen spiller Tror ikke det blir mye fint heller og bytte til en annen spiller,eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 Det kommer helt ann på. Jeg kjøpte en JVC, fikk kjøpt overgang til multifunksjonsratt. Så det virker glimrende på 3 part spillern. Ellers finnes det forsterkere til original spiller også. Som kan kobles på samme ledningsnett. Se på disse trådene her http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=10398&highlight= http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=24373&highlight=e46 IsoAmp Plug&Play for original anlegg Du kan se hvordan det ser ut i min E46 her, blir penere med alu lister som er planen etter hvert, men en sort spiller gjør seg nok mye bedre. http://www.kjenner.net/Bilen/IMG_0729.jpg Jeg ofret look mot lyd, men det ser du sikkert -Erik- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Partboy Skrevet August 29, 2006 Forfatter Share Skrevet August 29, 2006 Hmm,ja dette er jo noe og tenke på.Det så jo faktisk ikke så veldig galt ut.Men jeg tror at jeg vil unngå og bytte spiller. Jeg satt netopp inn en aktiv sub i bilen og den fungerer veldig bra synes jeg.Men kunne tenke meg noen nye høytalere også.Men for og få opptimal lyd i bilen så må nok spilleren byttes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 Jeg har hørt flere si at det først og fremst er den originale spilleren som er dårlig og at høyttalerne egentlig er relativt OK. Jeg har en original Business spiller i min bil... og jeg har vel egentlig også akseptert at lyden kun er middelmådig. Det ser ikke bra ut med en uoriginal spiller i E46... selvom man kan få et adapter som i det minste sentrerer spilleren... no offence... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Partboy Skrevet August 31, 2006 Forfatter Share Skrevet August 31, 2006 Takk for alle tips jeg har fått. Blir nok til at jeg beholder spilleren og prøver og bytte ut høytalerene i håp om at lyden blir noe bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå