Mack10 Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 Hva er best med tanke på lydkvalitet når man skal ha mp3 via spilleren?? Har nettopp kjøpt denne spilleren: http://bilradiospesialisten.no/prod_det ... hp?id=1598 Noen tips?? Bør heller ikke våre så alt for vanskelig.. Takker for svar!! Arne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e28stian Skrevet August 30, 2006 Share Skrevet August 30, 2006 minst 160 kbps bitrate på mp3ene, helst 192, tar litt mer plass, men verdt det. med en mp3 ripper går det vanligvis an å velge bitraten Lekker spiller forresten, ossn er resten av systemet?. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet August 31, 2006 Forfatter Share Skrevet August 31, 2006 Var ikke helt det jeg mente.. Bruker nesten bare 192 så lenge jeg får tak i det.. Men når jeg skal bruke mp3-spilleren til og spille musikk i bilen.. Hvordan får jeg da koblet disse "sammen"? Hva er beste metode for og få bra lyd?? Har brukt en ledning før som er (Fra mp3-spilleren svart og til spiller, rød og svart.. Men det var ikke så voldsomt bra kvalitet på.. Kan det være ledningen som var billig og dårlig eller finnes det bedre løsninger?? Takker for svar!! Arne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e28stian Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 Misforsto litt jeg da, så du vil ha lyd fra en bærbar mp3 spiller over til cd spilleren i bilen?. Er det digital overføring?, hvis det er mulighet for ren digital overføring kan jeg ikke komme på noe bedre alternativ. Hvis det kun er analog overføring kan kanskje en skjermet kabel hjelpe. sto noe om en adapter for ipod hvis det er en slik sak du bruker. kommer nesten ikke på noe mer....noen andre som har ideer for kvalitetsbedring?. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 Du vet at det er en Minijack plugg bak på spilleren som det står AUX? Bruk denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 Har du for eks IPod kan du kjøpe ipod adapter, da kan du styre musikken fra spillern. Bare å legge ipoden i hanskerommet for eks. Og da slipper du å bruke AUX inngangen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå