Joachim ///Cabriolet Skrevet September 3, 2006 Forfatter Share Skrevet September 3, 2006 alt for mye.. kosta over 100 000, på krona vet jeg ikke sikkert men det kan sjekkes. Dette er et konkurransedyktig anlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 3, 2006 Share Skrevet September 3, 2006 Ikke så rart at det kosta veil. over 100k nytt. Det er for ca. 30 000 i bare skjermer i denne bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Skrevet September 3, 2006 Forfatter Share Skrevet September 3, 2006 Kjenner du til bilen? til og meg ledningsnettet i denne bilen kostet over 10 000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 3, 2006 Share Skrevet September 3, 2006 Nei men jeg vet at en Pioneerskjerm kosta over 6500 for to år siden. Og det er ikke de billigste Pioneerproduktene som er satt inn i denne bilen ser jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Skrevet September 6, 2006 Forfatter Share Skrevet September 6, 2006 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 7, 2006 Share Skrevet September 7, 2006 bilen er jo full av deler som ikke hører hjemme på e46.. de gammle speila og de gammle skjørta.... er kun en front som er fet på e46 og det er den m-sport fronten. og ikke m3e46 look. men det er min mening da.. legg ut bilen til 149,- har selv en 318i e46. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet September 8, 2006 Share Skrevet September 8, 2006 pen bil:) må nok kvitte meg med de 2 bilene jeg har om noe sånt hadde vært aktuelt for min del..hadde den bare vært til salg for 2 måneder siden så hadde den nok blitt kjøpt rimelig kjapt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Skrevet September 8, 2006 Forfatter Share Skrevet September 8, 2006 Den var nok til salgs for 2 måneder siden også. Den har ligget på autodb, finn.no og gatebil. Bare kvitte deg med de bilene du har da vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Skrevet September 10, 2006 Forfatter Share Skrevet September 10, 2006 må nok opp på toppen igjen denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Skrevet September 20, 2006 Forfatter Share Skrevet September 20, 2006 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg