Gå til innhold

Sjekke utstyrliste etc via chassinr?

Sevenord
 Share

Anbefalte innlegg

Finnes det en slik greie for bmw? Vet at til feks mercedes får man sett ALT som er på bilen ved å taste inn chassinr på en Russisk nettside ;)

Jeg fant noe her på bimmers, men det var mest for å se hvilken modell det var og litt annet...

Jeg tenker på ting som: Soltak, abs, elvinduer, etcetc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan også oppgi registreringsnummer hos BMW. Dette gjorde jeg og da ramset de opp en hel del..

Jeg har aldri sjekket, men er det ikke et eller annet med at det under et sete er en liste over bilens originalmonterte utstyr ?... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt mulig. Jeg oppga bare registreringsnummer til Sulland Auto Gjøvik da jeg skulle bestille en del og da han ventet på at en annen kar skulle komme beynte han med "jasså, sort bil med Amethyst skinninteriør du...Nydelig kombinasjon etc"..! Da jeg ikke skjønte hvordan han visste det satt han med den komplette listen over hele bilen. Det holder med å oppgi registreringsnummer.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri sjekket, men er det ikke et eller annet med at det under et sete er en liste over bilens originalmonterte utstyr ?... :?

Mener også å ha hørt dette, men aldri sjekket. Det skal jo også stå på første side i serviceboken, men den er det kanskje ikke alle som har.. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...