Sevenord Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 Finnes det en slik greie for bmw? Vet at til feks mercedes får man sett ALT som er på bilen ved å taste inn chassinr på en Russisk nettside Jeg fant noe her på bimmers, men det var mest for å se hvilken modell det var og litt annet... Jeg tenker på ting som: Soltak, abs, elvinduer, etcetc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 Send mail eller ring til BMW Norge. Gi de dine 7 siste sifre i understellsnummeret og de skriver ut/sender deg listen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet August 31, 2006 Forfatter Share Skrevet August 31, 2006 Okai. Men da vet jeg det ivertfall. Takker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 Du kan også oppgi registreringsnummer hos BMW. Dette gjorde jeg og da ramset de opp en hel del.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 Du kan også oppgi registreringsnummer hos BMW. Dette gjorde jeg og da ramset de opp en hel del.. Jeg har aldri sjekket, men er det ikke et eller annet med at det under et sete er en liste over bilens originalmonterte utstyr ?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 Det er godt mulig. Jeg oppga bare registreringsnummer til Sulland Auto Gjøvik da jeg skulle bestille en del og da han ventet på at en annen kar skulle komme beynte han med "jasså, sort bil med Amethyst skinninteriør du...Nydelig kombinasjon etc"..! Da jeg ikke skjønte hvordan han visste det satt han med den komplette listen over hele bilen. Det holder med å oppgi registreringsnummer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet August 31, 2006 Forfatter Share Skrevet August 31, 2006 Oppgir man regnr på feks www.mekonomen.no så får man opp chassinr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 dro til bavaria jeg, de skrev ut lista med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 Jeg har aldri sjekket, men er det ikke et eller annet med at det under et sete er en liste over bilens originalmonterte utstyr ?... Mener også å ha hørt dette, men aldri sjekket. Det skal jo også stå på første side i serviceboken, men den er det kanskje ikke alle som har.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 Til meg ligger utstyrslappen under baksetet, men det er kun kodene og ikke hva de betyr. Man kan jo dog finne hva kodene betyr på www.autopower.se blant annet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 Til meg ligger utstyrslappen under baksetet, men det er kun kodene og ikke hva de betyr. Man kan jo dog finne hva kodene betyr på www.autopower.se blant annet. Og bilen min som har byttet bakseter 2 ganger eller mer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 Skal tro om det går an å ringe til en BMW forhandler og få oppgitt fargekoden om man ikke finner den på bilen. På en 2005 Ford Mondeo jeg har lakket noen dører på måtte jeg ringe Ford og spørre etter koden. Det er jo hemmelig på noen biler!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå