///Mysild Skrevet Februar 5, 2008 Share Skrevet Februar 5, 2008 ja, tenkte bare du skulle gi bilen et kraftig prisløft... hehe... siden du skrev navnet på vingen så himla flott istedenfor gt vinge liksom alltid spennende det gleder meg til våren nå jeg også... skal bli noen hektiske uker med bilkos tror du må prøve å vise bildet ei gang til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2008 hehehe.... Får ikke vist bildet, og photobucket er nede. Men den ligger på koed... søk på m3 gt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 5, 2008 Share Skrevet Februar 5, 2008 snodig, da er det ikke "gt vingen" i såfall... rart... dette er m3 gt class 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2008 Nei den er ikke lik... Men selve vingen er lik. Mangler den delen under.. Tenkte det var lettere å kalle den M3 gt vinge enn M3Gt2 vinge med bremselys Vet forøvrig ikke om det er slik vingen til M3gt2 ser ut, da jeg aldri har sett en slik. Men det skal være produsert 50?? slike i england, i imolared.. Men uansett..... Så tror jeg den kommer til å bli fet på bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2008 jammen kom ikke mine nye google-skills fra skolen idag til nytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 5, 2008 Share Skrevet Februar 5, 2008 hehe vi får vente og se i spenning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 5, 2008 Share Skrevet Februar 5, 2008 Har ikke sett tråden din før, men bilen din ser skikkelig bra ut nå. Men savner bilder med nye-felgene på bilen Hvor i Bergensområdet hører du til? Svar gjerne med PM om du ikke vil legge det ut her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2008 Har ikke sett tråden din før, men bilen din ser skikkelig bra ut nå. Men savner bilder med nye-felgene på bilen Hvor i Bergensområdet hører du til? Svar gjerne med PM om du ikke vil legge det ut her.. Er ikke bilder med dem på pga at de ikke passer under hjulbuene bak Dessuten nekter jeg å prøve felger/senkeskåler før de skal på bilen for sommeren.. Dvs må ha en felg til valsingen da.. Holder til i Fyllingsdalen..dvs bor der, men er mest i området Fana, Rådalen, Nesttun.. Må jo prøve å få bilen representabel til meg, deg og happyhenke skal på photoshoot... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 5, 2008 Share Skrevet Februar 5, 2008 Jess, det blir bra det! Har litt planer jeg også for de neste mnd framover.. Holder til rett over fanafjellet jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2008 Ok....er en del der omkring også... Nordvik? Lysefjorden? Søfteland? Os?hehe... Men vi får snakkes når det nærmer seg sommer.. Happyhenke har nok noen planer også.. Prøver å overtale meg til å selge m3 felgene iallefall.. Men jeg sier at jeg skal ha dem til vinterdekk.. var jo evt snakk om dette bimmerstreffet nå i februar, men syntes ikke det er så gøy med skitne biler på vinterdekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 5, 2008 Share Skrevet Februar 5, 2008 Lepsøy, Helt sør i Os... Ja får ta det som det kommer. Men treffet er jo helt greit uansett. Er jo ikke så farlig å ta turen fordiom bilen blir skitten og man har vinterfelger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2008 Lepsøy, Helt sør i Os...Ja får ta det som det kommer. Men treffet er jo helt greit uansett. Er jo ikke så farlig å ta turen fordiom bilen blir skitten og man har vinterfelger Ok...Der kan jeg vel ikke si at jeg tilbringer mye tid Er litt "rar" ang skitten bil og felger..hehe...Er nesten så jeg ikke gidd å gjøre noe med den nå, mens jeg venter på montere nye deler. Gjør jo selvsagt litt, og vasker den og slikt. Men det er ikke noe gøy liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 5, 2008 Share Skrevet Februar 5, 2008 Hehe, okei. Er en del på Os da. Nei, er egentlig enig med deg. Vaska bilen på unoen igår og når jeg var komt ned til Os-sentrum såg det ut som den ikke var vasket på mange dager. Men nå skal jeg ikke ta over tråden din her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet Februar 7, 2008 Share Skrevet Februar 7, 2008 Tror bilen blir RÅ med senken, felgene og vingen Dimmer om 50 dager, da skal det bli photoshoot! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2008 Da var bilen senket, valset, bremseklossene byttet og vingen og bakrutesenkeren lakkert.. Satser på å montere vingen og bakrutesenkeren imorgen.. Her iallefall noen preview-shoots av det ferdige resultatet.. Har forøvrig valset og lakkert selv, var min første gang med valse og første gang med lakksprøyte.. Men tror det ble ganske bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå