Frode D Skrevet Mars 3, 2008 Share Skrevet Mars 3, 2008 Nå må ikke du ødelegge hele gleden min med å få nye felger Jeg har ikke slitt med sporing med de hjulene jeg har hatt på nå.. Så får håpe det ikke blir verre når jeg får de nye. (satser på det er en mellomting). Når blir det motorbytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2008 Neida....er du som spør Går sikkert fint.... Motorbytte ja.. Har snakket med en som har hadde en krasjet 325 som var gått rundt 140k.. Får se hva som skjer Gidd ikke å begynne å glede meg å legge DE planene ennå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2008 Har siden sist kjøpt og montert Inpro lykter. Sorte med angeleyes.. "måtte" også montere lyktesenkere i samme slengen Har også karbondeksler til speilene på vei i posten. Da jeg er litt sta og ikke vil ha m3 speil... Har 2 spørsmål.. Noen som kan linke til noen som selger 10mm spacere og lengre hjulbolter..? Skulle hatt felgene mer ut bak, pga valsingen.. Vurderer også om det hadde vært kult å lakkere taket sort! Noen innspill? altså kun selve taket. Ikke stolpene. Kun takflaten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mars 9, 2008 Share Skrevet Mars 9, 2008 Hmm, gjør ikke alle seriøse felgforhandlere det da, hjelper til med spacere og hjulbolter?? Ikke A eller C stolpene altså? Hmm, kunne blitt interessant det, hør med noen som har peil med photoshop, f.eks Arild G, så ser du da sånn ca hvordan det kan bli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Mars 9, 2008 Share Skrevet Mars 9, 2008 Har faktisk den siste tiden vurdert å lakke kun selve takplata sort, min bil er dog calypsorød. Tror det hadde blitt tøft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mars 9, 2008 Share Skrevet Mars 9, 2008 Har siden sist kjøpt og montert Inpro lykter. Sorte med angeleyes.. "måtte" også montere lyktesenkere i samme slengen Har også karbondeksler til speilene på vei i posten. Da jeg er litt sta og ikke vil ha m3 speil... Har 2 spørsmål.. Noen som kan linke til noen som selger 10mm spacere og lengre hjulbolter..? Skulle hatt felgene mer ut bak, pga valsingen.. Vurderer også om det hadde vært kult å lakkere taket sort! Noen innspill? altså kun selve taket. Ikke stolpene. Kun takflaten.. Jeg har faktisk vurdert akurat det samme, men da i kombinasjon med carbonpanser og sort bakluke. Tror det kunne blitt tøfft jeg. Kjør på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mars 22, 2008 Share Skrevet Mars 22, 2008 Jeg skjønner egentlig ikke alle her på forumet som har så brede felger og påstår at det ikke subber eller tar borti noen steder... Det har mye å si på stivhet i demping, hvor mye valset bilen er og inpresset på felgene.. MEN! jeg skjønner hva du mener! Hehe Men en ting til, jeg skjønner ikke åssen jeg kan ha gått glipp av denne tråden! Bilen din er jo akkurat som jeg ville hatt en clean e36 (noe som kommer til sommeren:D) Stå på! Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 22, 2008 Share Skrevet Mars 22, 2008 Kjempeflott coupe du har! Var interessant å lese om felgvalget ditt. Gikk lenge og vaket mellom 8x18 med 225/40 rundtom og 7,5x17 og 8,5x17 med 225/45 og 245/40. Endte opp med det siste og er spent på hvordan det blir å kjøre med til våren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mknard Skrevet Mars 22, 2008 Share Skrevet Mars 22, 2008 pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2008 Takk:) Her er to dårlige mobilbilder... Har nå montert 10mm spacere bak. Noe som førte litt subbing innimellom. Men må være såpass, med tanke på utseende.. Har også montert M3 speil og Angeleyes siden sist.. Tror ikke jeg vil ha bilen noe stivere enn den er, tror heller ikke det har vært problemet. Er Bilstein dempere og fjærer og M-tech stabstag foran og bak. Ellers org. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mknard Skrevet Mars 22, 2008 Share Skrevet Mars 22, 2008 se der ja m3 speil perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 22, 2008 Share Skrevet Mars 22, 2008 Nå mangler du bare GT-splitterene og noen litt mørkere blinklys foran så er den -perfekt- i mine øyne Ser ut som at rutene dine er tona.. Har du fått dette gjort selv? Lurer på hvem som gjør dette i bergensområdet utenom RIIS.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2008 Skal vel ikke se bort fra at dette kommer på etterhvert.. Alle rutene er tonet 35%... Siderutene har Hauge reklame på kokstad gjort, og bakruten har abc reklame på nordås gjort.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Upperhouse Skrevet Mars 22, 2008 Share Skrevet Mars 22, 2008 Kjempe bil du har! Det er noe med E36 Coupè! ...men er det jeg som er blind? Hvor har du gjort av M3 sideskjørt? Kan jeg spørre hvor langt denne er gått i km? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2008 Har sideskjørt fra Cab/M3 sedan.... Den er gått rett over 180000km nå... Var kjørt 134000km da jeg kjøpte den, juni 06. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå