Spiritus Sancti Skrevet Mars 22, 2008 Share Skrevet Mars 22, 2008 Du svarte ikke på det siste spørsmålet!! Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2008 Joda... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mars 22, 2008 Share Skrevet Mars 22, 2008 Nå så, din snik:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 23, 2008 Share Skrevet Mars 23, 2008 hmmm... flott bil gjorde seg med speil, men de skjørtene, ser ut som om de henger litt lavt i forhold til lista på skjermene... men men... bilen din ser jo nesten svart ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2008 Tssssk..... De henger iallefall helt rett Sort ja... Den varierer mye i farge på bilder. Jeg syntes selv at den er penest i kunstig hvitt lys. Eller i solskinn.. Da kan den jo f.eks se slik ut: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 23, 2008 Share Skrevet Mars 23, 2008 hehe ja, der er den lilla... snodig bil hmmm... så m3 cab og sedan kom medskjørter uten den vrien på altså... rart.. trodde m3 skjørt var m3 skjørt jeg.... men men... MENdu har jo coupe, så da kommer vel "vri-skjørtene" etterhvert eller!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2008 Vet ikke om M3 cab kom med dem. Men vanlig Cab kunne en få med disse skjørtene og M3 sedan hadde dem orginalt.. Nye sideskjørt ja? Det er rimelig langt nede på prioriteringslisten.. Den neste større oppgraderingen er nok M3 bakfanger og gjerne litt ny lakk på skjørtene.. Har også en plan om nye vinterfelger, skal være M3 felger av noe slag iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 23, 2008 Share Skrevet Mars 23, 2008 hmmm... ja, for ad|os har det på sin coupe... hehe... ja, skjønner.... skjørter er skjørter, og m3 rompe er flott... kjøpte jo selv for en stund siden... en fin investering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2008 Jeg er vel 90% sikker på at det er M3 bakfanger jeg skal ha. Men husker Christopher her på forumet hadde en Rieger bakfanger som jeg syntes passet fint sammen med M3 stylingen.. hmm...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 23, 2008 Share Skrevet Mars 23, 2008 hmmm.... oginal m3 ftw, du har jo alt m3, hvorfor ikke da rompa også mener nå jeg men hver sin smak... blir nok flott uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2008 Jeg og happyhenke var ute ikveld å tok litt bilder av bilene... Her iallefall de av min Begynner å nærme seg klar for våren nå Likte effekten på dette siste bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 31, 2008 Share Skrevet Mars 31, 2008 Vet ikke om M3 cab kom med dem. Men vanlig Cab kunne en få med disse skjørtene og M3 sedan hadde dem orginalt.. Skjørtene der heter Airdynamic skjørt. Synes det er rart om de var på m3 sedan istedet for m3 skjørt da det ikke er en M del. Ser også en del Touring har Airdynamic skjørtene. Virker som de var vanlige på biler som originalt er lakkert helt ned. Ettermonterte slike på cabriolet'n jeg hadde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 6, 2008 Share Skrevet Mai 6, 2008 gidder du å måle høyden din i fronten? fra dtm leppa og ned? rett under skiltet og gjerne et på kanalene i forkant og i bakkant hadde vært helt sjef Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2008 Ska prøve å huske det senere... Mål du og da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 min er nå 13.5 der... var 11 før slitte dempere gjør sitt ass... hehe... vurderer å fram med vinkelsliperen hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå