///Mysild Skrevet Juni 3, 2008 Share Skrevet Juni 3, 2008 men du kunne kostet på deg "wet`n black" på dekka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juni 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2008 Denne bilen er utrolig fin! Når blir det photoshoot av 3stk E36'er da? Det må vi ordne i løpet av sommeren Må prøve å komme meg på et av disse lokaltreffene også E36 nr3 tror jeg er opptatt med jenter for tiden..Helt feile prioriteringer altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juni 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2008 men du kunne kostet på deg "wet`n black" på dekka jada... hehe... Har meguiars gold class tire shine (el noe sånt) som jeg pleier å bruke.. Men hadde den ikke der hvor jeg vasket.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 4, 2008 Share Skrevet Juni 4, 2008 aha da så... men jeg liker senken din skremmende likt min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juni 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2008 aha da så...men jeg liker senken din skremmende likt min hehe...rart det der Vil avogtil ha den litt lavere foran, men tror det er best slik det er nå, både med tanke på utseende og kjørbarhet Har ikke lyst å kappe fjærene iallefall, og justerbart er nok ikke aktuelt da jeg egentlig er veldig fornøyd med oppsettet jeg har. Men en leppe/splittere hadde nok blitt bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Juni 4, 2008 Share Skrevet Juni 4, 2008 Pen bil ja Hvordan senkesett har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 4, 2008 Share Skrevet Juni 4, 2008 samme som meg hehe... bare han har b10, som er komplett fra bilstein, og senkeskåler men ja, splittere er lurt men jeg skal jo ned på gummien også nå jeg... så blir godt å få den ned litt til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 Kule bilder øyvind! Bilen ser super clean ut. Kul location for bilder og.. den må du vise meg Lenge siden vi har vært ute å kjørt sammen nå.. gi meg en lyd neste gang det skjer noe da, jeg er med..Og vi må definitivt prøve å få til en photoshoot med de 3! og jeg har prøvd å få den dumme jenten interessert i bmw, men neida jenter ass.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 slik E36 skal se ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut-o Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 strøken bil hvordan øyelokk har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 Veldig fin bil du har Superbeetle ! Ser strøken ut, og en "clean" look på den De fleste biler kunne vel egentlig vært litt lavere, men da kan man jo bare kjøre der man har vært før, og vet det går bra Men litt OT: Har ikke flere bilder av bobla du viste da?! Så grei ut den og hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2008 strøken bil hvordan øyelokk har du? Er ikke helt sikker. Er noen billige som jeg har modifisert litt Kjøpt ast performance i bergen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2008 Veldig fin bil du har Superbeetle !Ser strøken ut, og en "clean" look på den De fleste biler kunne vel egentlig vært litt lavere, men da kan man jo bare kjøre der man har vært før, og vet det går bra Men litt OT: Har ikke flere bilder av bobla du viste da?! Så grei ut den og hehe Takk Den kunne selvsagt vært litt lavere i hjulbuen foran (men tror dette er litt pga felg og dekkprofil og) så litt bedre ut med 8.5" og 10*18 Ellers hadde en leppe foran blitt bra. Selv om denne er dømt til å subbe nedi Her ligger noen bilder av boblen: http://www.vwnorge.no/index.php/topic,4524.0.html Siden bildene ble tatt har jeg også montert hvite sider på dekkene. Men til høsten har jeg lyst å prøve noen 17" felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 Hehe, det er feil prioritering HappyHenke! Vi får se det litt an utover sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 Tror du skulle en leppe foran ja! Kommer til og se bedre ut da Strøken boble du har og kan du si Så bare litt brått over bildene, men rå! 17" ja? Noen spesielle i tankene eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå