Ellingsen B. Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 Fin coupe det der. Chrome M3 speil ? Da hadde den jo blitt ødelagt. Ville også montert på orginale hvite/røde baklamper.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 2, 2006 Forfatter Share Skrevet September 2, 2006 Blir uansett nye baklykter av et eller annet slag. Har vel rett i at det ikke heter ci, men var med plassparende å skrive Ang mb-auto så har jeg servicehefte fra tyskland med servicer hver 15000. Men alt kan jo være forfalsket. Bilen går iallefall greit, er helt tørr og ikke noe veien med gir/drivverk.. er også minimalt med slitasje i interiør.. Ang felger så er alpina høyt oppe på ønskelisten! Men vi får se hva neste sommer bringer. Fikk disse billig så var bedre enn kantkjørte 15" Nå går det jo stygt mot vinter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 Pent! Gå gjerne videre med Alpina looken...felger...interiør. Ikke sett på chromespeil..det er mujaffa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 2, 2006 Forfatter Share Skrevet September 2, 2006 Pent! Gå gjerne videre med Alpina looken...felger...interiør. Ikke sett på chromespeil..det er mujaffa Takk Vet ikke om det passer å spørre her, men noen som vet om det går an å kjøpe alpina logoer til m listene på siden? Org alpina har vel gjerne orginale e36 lister, men er jo mye finere med m lister. men gjerne ikke så kult med M/alpina Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 3, 2006 Share Skrevet September 3, 2006 Nei, du får ikke Alpina emblem til M-listene. Du kan jo evt sette på Alpina stripene, men jeg synes det er penere med M-lister da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet September 3, 2006 Share Skrevet September 3, 2006 Finfin bil Sier som alle andre : m3 speil og rød\hvite baklykter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet September 3, 2006 Share Skrevet September 3, 2006 Jeg synes de felgene var veldig pene. Ikke sett på for mye Alpina på bilen heller. Nå har du unngått å få en M3 wannabee bil som så mange andre ikke har klart med den Alpina frontspoileren. Ikke lag en Alpina wannabee bil heller. Folk skal se at det ikke er en M3 eller Alpina. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet September 3, 2006 Share Skrevet September 3, 2006 Jeg synes de felgene var veldig pene.Ikke sett på for mye Alpina på bilen heller. Nå har du unngått å få en M3 wannabee bil som så mange andre ikke har klart med den Alpina frontspoileren. Ikke lag en Alpina wannabee bil heller. Folk skal se at det ikke er en M3 eller Alpina. spiller egentlig ingen rolle akurat det, for de som bryr seg hører da om det er en 316 eller m3. på en annen side er jeg ikke tilhenger av emblem-styling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 17, 2006 Forfatter Share Skrevet September 17, 2006 Var ute å lekte med kameraet isted, så her er noen nye bilder... Har ikke helt funnet ut av kamerat ennå(canon eos350d) så noen av bildene er gjerne litt feil belyst.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 17, 2006 Share Skrevet September 17, 2006 Pent pent! Få på M-speil og sølvpærer i blinklysa 75 spenn for 2 sølvpærer på Clas ! Syns det er billig jeg, lakke selv blir det fort for mye lakk så det blinker dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet September 25, 2006 Share Skrevet September 25, 2006 lakk pærene sølv selv.. mye billigere og like bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skywalk3r Skrevet September 25, 2006 Share Skrevet September 25, 2006 ser du har fått den en kjempe pen bil og ikke minst billig idrift. og du styler den i riktig retning.. Mvh Stian S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Skrevet September 25, 2006 Share Skrevet September 25, 2006 Er felgene så ille da? Syns AEZ Paron kler bilen godt jeg. Er 17" du har? Her er verfall mine 18" : http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=24105url http://img73.imageshack.us/img73/1489/b ... ionwr6.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet September 27, 2006 Share Skrevet September 27, 2006 Fin bil og ser ut som den er meget fin i lakken... Har du vurdert å senke den??? Var litt høy synes jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 27, 2006 Share Skrevet September 27, 2006 lakk pærene sølv selv.. mye billigere og like bra Ja for 75kr er jo så skummelt mye penger å punge ut med? Best resultat og minst arbeid får du ved å handle på Clas som Dr_S sier. Veldig pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå