Gå til innhold

Min bil, E36 316 coupe'96 M-tech, Borte vekk...

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 511
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Blir uansett nye baklykter av et eller annet slag. Har vel rett i at det ikke heter ci, men var med plassparende å skrive :P

Ang mb-auto så har jeg servicehefte fra tyskland med servicer hver 15000. Men alt kan jo være forfalsket. Bilen går iallefall greit, er helt tørr og ikke noe veien med gir/drivverk.. er også minimalt med slitasje i interiør..

Ang felger så er alpina høyt oppe på ønskelisten! Men vi får se hva neste sommer bringer. Fikk disse billig så var bedre enn kantkjørte 15"

Nå går det jo stygt mot vinter... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pent! Gå gjerne videre med Alpina looken...felger...interiør. Ikke sett på chromespeil..det er mujaffa

Takk :D Vet ikke om det passer å spørre her, men noen som vet om det går an å kjøpe alpina logoer til m listene på siden?

Org alpina har vel gjerne orginale e36 lister, men er jo mye finere med m lister. men gjerne ikke så kult med M/alpina :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de felgene var veldig pene.

Ikke sett på for mye Alpina på bilen heller. Nå har du unngått å få en M3 wannabee bil som så mange andre ikke har klart med den Alpina frontspoileren. Ikke lag en Alpina wannabee bil heller. Folk skal se at det ikke er en M3 eller Alpina.

spiller egentlig ingen rolle akurat det, for de som bryr seg hører da om det er en 316 eller m3.

på en annen side er jeg ikke tilhenger av emblem-styling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...