Superbeetle Skrevet Juli 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2008 Ser ut som en strøøken E36:) likte meget godt det du har gjort med den:) synd det bare er en 316 bare:( Takk (Må visst bytte ut det siste bilde, såg så høy ut foran ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 4, 2008 Share Skrevet Juli 4, 2008 ble pent med nye felger har lyst på slike selv så si fra vis du vil selge eller bytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juli 4, 2008 Share Skrevet Juli 4, 2008 Gratulerer! Det ble bare dritpent . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juli 4, 2008 Share Skrevet Juli 4, 2008 Rått 10 bak og 8,5 foran? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juli 4, 2008 Share Skrevet Juli 4, 2008 Hmmm, tror jeg må ta en tur til bergen i natt ja *Snike rundt veggene* Hehe, griserått Edit: Var det sånn at bilen din var senket 70/40? Har funnet ut at jeg trenger mer senk selv, men finner ikke ut hvor mye mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 4, 2008 Share Skrevet Juli 4, 2008 Kjempetøffe felger på en flott bil i utgangspunktet, og foran ser det meget bra ut. Men looken bak greier jeg ikke, ser helt merkelig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Juli 5, 2008 Share Skrevet Juli 5, 2008 Drit rått Skjedde med de gamle felgene da? Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juli 5, 2008 Share Skrevet Juli 5, 2008 Hey ble bra det der Bilen din ser meget bra ut nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2008 Takk for kommentarer Rabies: Senket 70/40mm ja..selv om det ikke alltid ser slik ut marararius: De gamle felgene ble solgt idag, hadde egentlig lyst å beholde dem, men syntes de var litt dyre til å bare ha liggende. Spiritus Sancti: 8.5 og 10" ja... Hadde egentlig trodd at du skulle by over meg jeg Idag kjøpte jeg en boks med Meguiars Nxt polering til stål/alu.. Ble ganske blankt ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juli 5, 2008 Share Skrevet Juli 5, 2008 Spiritus Sancti: 8.5 og 10" ja... Hadde egentlig trodd at du skulle by over meg jeg HÆ? Har jeg gått glipp av noe? Haha, faen:P Hvem kjøpte du av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2008 nalegutt her på forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juli 5, 2008 Share Skrevet Juli 5, 2008 Synd jeg gikk glipp av det. Mye ga du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2008 Synd jeg gikk glipp av det. Mye ga du? 7000 uten dekk. Etter en runde polering er de som-ny strøkne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Juli 5, 2008 Share Skrevet Juli 5, 2008 Faen at ikke jeg fikk med meg det å da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå