///Mysild Skrevet August 22, 2008 Share Skrevet August 22, 2008 der sank bilen i mine øyne... så alt for jalla ut... men hver sin smak haha... bring it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 22, 2008 Forfatter Share Skrevet August 22, 2008 åjaaa... skjermene du tenker på? ` Mja...jeg er litt skeptisk selv også, el nå har jeg blitt vant til dem da.. Men hvis jeg skal lakkere hele bilen, så kjøper jeg gjerne nye skjermer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 22, 2008 Share Skrevet August 22, 2008 hva trodde du jeg mente? er jo den neste fineste bilen på forumet, etter min haha ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet August 22, 2008 Share Skrevet August 22, 2008 Ja, haha!! Bra de er sorte og ikke chrom som mine da:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 22, 2008 Forfatter Share Skrevet August 22, 2008 hehe...de får no bli der en stund, så får vi se Har egentlig lyst på noen drastiske endringer på hele bilen Vet ikke helt hva da, men må vel være noe med lakken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 22, 2008 Forfatter Share Skrevet August 22, 2008 hva trodde du jeg mente? er jo den neste fineste bilen på forumet, etter min haha ^^ jeg monterte dem egentlig bare slik at du skulle slippe å være så i tvil om hvilken som var den peneste bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet August 22, 2008 Share Skrevet August 22, 2008 m3 gjeller=oppbrukt.. men det går med M5 gjeller;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet August 22, 2008 Share Skrevet August 22, 2008 Det så i hvertfall ikke så jalla ut som hos de fleste som monterer slikt. Men jeg må si at jo mindre "greier" man monterer på bilene, jo bedre er det Clean is the way Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 22, 2008 Forfatter Share Skrevet August 22, 2008 m3 gjeller=oppbrukt..men det går med M5 gjeller;) hehe...hvem som har m5 gjeller da mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet August 22, 2008 Share Skrevet August 22, 2008 Men seriøst.. IKKE det værste jeg har sett.. For du valgte heldigvis mørke.. Vegard har Chrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 22, 2008 Forfatter Share Skrevet August 22, 2008 Men seriøst.. IKKE det værste jeg har sett.. For du valgte heldigvis mørke.. Vegard har Chrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 22, 2008 Share Skrevet August 22, 2008 hva trodde du jeg mente? er jo den neste fineste bilen på forumet, etter min haha ^^ jeg monterte dem egentlig bare slik at du skulle slippe å være så i tvil om hvilken som var den peneste bilen... hahaha ^^ kjøp i det minste i carbon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet August 22, 2008 Share Skrevet August 22, 2008 Ingen Hemmelighet at jeg har M5-gjeller da... Er litt smak og behag.. Men siden omtrent INGEN kommenterer de, så velger jeg å ta det som at de følger linjene på bilen, og det er forsåvidt akkurat det jeg ønsket.. Blir som med blinklysa.. Ingen som sier noe på de også, og det er jo faktisk det beste signalet du kan få.. Er faktisk ingen som engang ser at jeg har montert blinklysene feil vei, med vilje da.. For jeg syns de ser bedre ut den andre veien PS: Ikke engang Vegard har sett jeg har montert de andre veien Som sagt Vegard.. Det er stadig noe selv ikke du vet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 22, 2008 Share Skrevet August 22, 2008 Ingen Hemmelighet at jeg har M5-gjeller da...Er litt smak og behag.. Men siden omtrent INGEN kommenterer de, så velger jeg å ta det som at de følger linjene på bilen, og det er forsåvidt akkurat det jeg ønsket.. Blir som med blinklysa.. Ingen som sier noe på de også, og det er jo faktisk det beste signalet du kan få.. Er faktisk ingen som engang ser at jeg har montert blinklysene feil vei, med vilje da.. For jeg syns de ser bedre ut den andre veien PS: Ikke engang Vegard har sett jeg har montert de andre veien Som sagt Vegard.. Det er stadig noe selv ikke du vet krom grill, felger og gjeller... blander seg inn.... what to comment? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 22, 2008 Forfatter Share Skrevet August 22, 2008 hehe... sant nok.. Ser nok en del bedre ut på din bil... Eller er mer gjennomført med resten av stilen.. ///Mysild: "karbon" ja... hmm.. nei tror ikke det! Har jo ikke noe annet i karbon. Foruten emblemer og bakgrunnen rundt instrumentene.. De var superbillige og veldig på impuls, så får se hvor lenge de blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå