Gå til innhold

Min bil, E36 316 coupe'96 M-tech, Borte vekk...

Share

Anbefalte innlegg

samme merke jeg har også..:)

Har bare hatt så mye tull med de. Om jeg sender mail og spør om noe så får jeg bare et veldig konkret og upersonlig svar tilbake. Gjerne med noe delenr jeg ikke skjønner.

Mange av delene på nettsiden er veldig dårlig opplyst om er til 2dørs el 4dørs eller om de selger i det hele tatt.

men det som gjør at jeg ikke lenger handler hos dem er et hartge emblem jeg bestilte da jeg hadde hartge felger. Dette kostet ca 300kr. Jeg fikk aldri noe som helst tilbakemld på at ordren var mottatt, heller ingen hentelapp fra posten. Når jeg konfronterte dem med dette så hadde de ikke annet å si enn at det ikke var deres feil. Jeg ble da fakturert for frakt og oppkrav fram og tilbake, slik at summen jeg skulle betale oversteg hva emblemet faktisk kostet. og ikke kom å si at det koster mange hundre kroner og sende en liten metallbrikke fra østlandet. Det ble iallefall mange telefonsamtaler og eposter framogtilbake, da jeg ikke ville gi meg så lett... Endte tilslutt med at jeg betalte da de trakk inn inkassofirma.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 511
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

samme merke jeg har også..:)

Har bare hatt så mye tull med de. Om jeg sender mail og spør om noe så får jeg bare et veldig konkret og upersonlig svar tilbake. Gjerne med noe delenr jeg ikke skjønner.

Mange av delene på nettsiden er veldig dårlig opplyst om er til 2dørs el 4dørs eller om de selger i det hele tatt.

men det som gjør at jeg ikke lenger handler hos dem er et hartge emblem jeg bestilte da jeg hadde hartge felger. Dette kostet ca 300kr. Jeg fikk aldri noe som helst tilbakemld på at ordren var mottatt, heller ingen hentelapp fra posten. Når jeg konfronterte dem med dette så hadde de ikke annet å si enn at det ikke var deres feil. Jeg ble da fakturert for frakt og oppkrav fram og tilbake, slik at summen jeg skulle betale oversteg hva emblemet faktisk kostet. og ikke kom å si at det koster mange hundre kroner og sende en liten metallbrikke fra østlandet. Det ble iallefall mange telefonsamtaler og eposter framogtilbake, da jeg ikke ville gi meg så lett... Endte tilslutt med at jeg betalte da de trakk inn inkassofirma.. :roll:

hørtes ut som et veldig seriøst firma! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg handler iallefall alt hos Gs nå etter de åpnet butikk i bergen. Kanskje jeg er litt gammeldags, men liker å snakke med de jeg handler hos.

Grei med rabatter er de også :) Fikk brev i posten om opptil 45% rabatt på slitedeler. (gjennom firma altså)

Mens jæger rett borti veien sendte brev om at de ikke lenger gav prosenter til verkstedskunder som handlet under en viss sum i året(30k tror jeg) og da fikk jeg bare 10% i første omgang.. :lol:

Men nå jobber vel Sv90 der ? så jeg skal være stille :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg handler iallefall alt hos Gs nå etter de åpnet butikk i bergen. Kanskje jeg er litt gammeldags, men liker å snakke med de jeg handler hos.

Grei med rabatter er de også :) Fikk brev i posten om opptil 45% rabatt på slitedeler. (gjennom firma altså)

Mens jæger rett borti veien sendte brev om at de ikke lenger gav prosenter til verkstedskunder som handlet under en viss sum i året(30k tror jeg) og da fikk jeg bare 10% i første omgang.. :lol:

Men nå jobber vel Sv90 der ? så jeg skal være stille :whistle:

hehe neida trenger ikke det for min del :P handler masse på gs selv:)

mye greiere og ha med og gjøre der :lol:

eneste grunnen til jeg liker og jobbe på jæger er at jeg får jobbe på verdens beste biler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer du med bilen på vårmønstringen da? :D

who me? :)

det er jo klart :P hahah har 10 tusen ting jeg ville ha gjort før men får holde med en god vask:D

skal du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..ja deg ja;) Selve tråden min er vel ødelagt av usakligheter allerede så :P

Jeg kommer nok i vw'en, men håper å få se litt nye bimmere :)

hehe det er for gjort og spore av :P

skulle jo kjørt bmw'en :P

ja første vårmønstringen min i egen bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vil kjøpe denne bilen? Vurderer å selge den...

Vil ikke ha spørsmål om hvorfor jeg selger og hundre grunner til å ikke selge..

Kmstand 199k

Eu-ok i mai

Godkjent med senk og felger.

Ellers er det jo bare å lese tråden.

Bilen trenger et strøk lakk for å kunne kalles strøken, prisen blir selvsagt deretter..

Pris: Bud på PM :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
hvormye kostet det og få bakruten sotet? bor selv i bergen og vil ha bakruten "proff sotet" noen råd/ider? :)

Betalte 1600kr pluss mva hos Abs Reklame på nordås, gjorde det uten engang ta ut nakkestøttene.. Imponert! 8)

Men syntes kanskje at Hauge's film er litt bedre(3M)..

Hauge Reklame ville ha 2000kr pluss mva.

Update om bilen:

- K sport topplagre bak

- Bilstein B8 dempere bak

- Powerflex stabstag foringer bak..

- LEI av bil og vil ha moped... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...