sv90 Skrevet Juni 25, 2009 Share Skrevet Juni 25, 2009 hehe dere begge neida helst han som vurderer og selge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turok Skrevet Juni 25, 2009 Share Skrevet Juni 25, 2009 hehe dere begge neida helst han som vurderer og selge hehe tror ikke jeg gidd og selge en gang sikkert ikke noen som gidd og gi så altformye for en e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Juni 25, 2009 Share Skrevet Juni 25, 2009 sant det;) med mindre du finner en som bare SKAL ha akuratt din bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juni 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2009 Er vel i samme situasjon her... Får jo ingenting igjen for bilen i forhold til hva jeg har hatt av utlegg og hva jeg føler den er verdt. Skal mest sannsynlig gå 4år på skole til høsten, så noe ny bil blir nok vanskelig å finansiere For 1 1/2år siden kunne jeg ha solgt den til en kar for 76000kr, og da uten skikkelig understell, m3 speil, bakfanger, spoiler etc etc.. Nå 2år senere så er jeg vel heldig om jeg får 36.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 Jeg SKAL ha akkurat superbeetle sin bil... bare synd jeg ikke har råd til den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 Problemet er at du lett kan gå opp noen hakk i motorstørrelse for det "ekstra" du vil ha for bilen.. Samme som meg.. jeg VIL gjerne har 150 000.. Men da er fristelsen for M3 større, eventuelt en E46 i god stand.. Og dermed får jeg kanskje solgt den for 120 000 hvis jeg treffer på den riktige.. Trøst deg med at det er folk i verden som taper mer på salg.. Nybileiere feks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juni 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2009 Jeg SKAL ha akkurat superbeetle sin bil... bare synd jeg ikke har råd til den Byttes i 09/10modell Vespa Er neeesten så gale, jeg er bare lei av bil så framt den ikke er ny og strøken... Og holde en gammel bil strøken etter mine krav er ikke lett å gjennomføre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 hvordan endte salget egentlig? fikk du bra betalt? litt nysgjerrig her nå hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Min bil, E36 316 coupe'96 M-tech, Vurderer salg! vurderer!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Så igjen gamle bilen din i Hamar i dag Fått på noen stygge frontlykter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2010 Så igjen gamle bilen din i Hamar i dag Fått på noen stygge frontlykter. åå? Har lurt litt på hvordan det gikk med den.. Ble solgt til Hønefoss iallefall.. en eldre kar som ikke helt passet til bilen i mine øyne Såg du hvordan den såg ut ellers? Han snakket om lakkering og noe greier.. Blitt offer for onepiecelykter og el chrome-look da eller? uff...... Gikk ett halvt år hvor jeg bare var glad for å være kvitt hele bilen, men nå kunne jeg igrunn tenkt meg E36 Coupe igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Har sett den endel ganger nå. Var noe kjent med den, men klarte ikke plassere hvor jeg hadde sett den frem til i kveld Tror det er onepiecelykter ja.. Stygge var de. Så ikke hvordan den så ut ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2010 oki.... Ta gjerne et bilde og legg ut om det passer slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Skal se hva jeg kan få til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Så igjen gamle bilen din i Hamar i dag Fått på noen stygge frontlykter. Aha, synes det var noe kjent med den ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå