Gå til innhold

Min bil, E36 316 coupe'96 M-tech, Borte vekk...

Share

Anbefalte innlegg

Pen bil. Men jeg ville valgt en litt renere stil som en annen sa her. Blir litt mye når det er Alpina, Shnitzer osv... Og baklyktene gjorde at bakparten minte meg litt om en gammel Scorpio :?

Ellers syns jeg bilen var fin. Likte interiøret ditt spesielt godt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 511
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sommerhjul igjen? :?

Ja ble jo ingen vinter, men monterte vinterhjul igjen etter å tatt bilder idag...

Ang bl.a alpinafronten, så er denne tenkt å byttes ut med en M front så fort jeg hører om noen med en på lur :wink: Baklyktene var først litt midlertig men så har de blitt der.

Neste som skal byttes er dermed front, baklykter(til crystal clear) og noen M speil gjerne... Men vi får ta det litt og litt. Skal også muligens bytte 18" sommerfelgene i org 17" M3 Gt felger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok bra det 8)

Håper det :wink:

M-look er jo det peneste, men "alle" har det jo... Får prøve å lage en vri på det :?

Du finner nok ut av det. Men det er din bil da, så du må jo gjøre som du syns er finest :) Er enig at det ikke er like kult å ha noe som alle har

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes denne bilen er utrolig pen. Hvilken farge er det på den forresten. Minner litt om fargen på min, Techno-violett met.

Hei! takk for fine ord :wink:

Fikk den igjen fra hauge reklame idag, har tonet siderutene litt. var kjempe fornøyd. Ble sort, samtidig som det ikke ble helt harry...

Fargen er forøvrig Madeiraschwartz/madeiraviolet. Fargekode 302 tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toning står høyt oppe på ønskelisten min også. Hvor mye måtte du ut med? Her må du uansett legge ut bilder :D

Betalte 2500 pluss mva for siderutene..De tar 750kr for ruter som kan åpnes(foran) og 500 for bakrutene..

Bakruten kommer på 2000 + mva. var visst vanskelig å komme til på coupe. Har ikke tatt den ennå, blir enten å ta den eller ha gardin av noe slag.

Jeg skal få tatt noen bilder imorgen kanskje, må ha ren bil først :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hauge reklame på Kokstad?

mmm, hørte på pris på en streamer i ruten på en golf jeg hadde.

De skulle ha 700 + mva

Så søkte litt på nettet å fant ett reklame firma som gjorde for 2-300kr.

Ble du anbefalt Hauge av AST?

På kokstad ja.. jeg fant dem selv :wink:

Var å sjekket hos Abc reklame, de skulle ha 2700 for bakruten og sideruter bak, ville ikke ta de foran. Dette var jo forsåvidt rimelig, men servicen var helt elendig. Var bare tall fra en bok. Samme hos Riis bilglass på minde. 6500 for alle rutene.

Syntes ikke prisen hos Hauge var noe å klage på, samt at servicen var helt super, de fortalte nøye hvordan de gjorde det å hva som måtte til for å få det fint osv.. Var liksom ikke bare en sekretær med en prisliste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...