Toro Skrevet Desember 17, 2006 Share Skrevet Desember 17, 2006 Pen bil. Men jeg ville valgt en litt renere stil som en annen sa her. Blir litt mye når det er Alpina, Shnitzer osv... Og baklyktene gjorde at bakparten minte meg litt om en gammel Scorpio Ellers syns jeg bilen var fin. Likte interiøret ditt spesielt godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Liter Skrevet Desember 17, 2006 Share Skrevet Desember 17, 2006 Sommerhjul igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Desember 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2006 Sommerhjul igjen? Ja ble jo ingen vinter, men monterte vinterhjul igjen etter å tatt bilder idag... Ang bl.a alpinafronten, så er denne tenkt å byttes ut med en M front så fort jeg hører om noen med en på lur Baklyktene var først litt midlertig men så har de blitt der. Neste som skal byttes er dermed front, baklykter(til crystal clear) og noen M speil gjerne... Men vi får ta det litt og litt. Skal også muligens bytte 18" sommerfelgene i org 17" M3 Gt felger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Desember 17, 2006 Share Skrevet Desember 17, 2006 Blir nok bra det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Desember 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2006 Blir nok bra det Håper det M-look er jo det peneste, men "alle" har det jo... Får prøve å lage en vri på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Desember 17, 2006 Share Skrevet Desember 17, 2006 Blir nok bra det Håper det M-look er jo det peneste, men "alle" har det jo... Får prøve å lage en vri på det Du finner nok ut av det. Men det er din bil da, så du må jo gjøre som du syns er finest Er enig at det ikke er like kult å ha noe som alle har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 Jeg synes denne bilen er utrolig pen. Hvilken farge er det på den forresten. Minner litt om fargen på min, Techno-violett met. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2006 Dobbelpost.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2006 Jeg synes denne bilen er utrolig pen. Hvilken farge er det på den forresten. Minner litt om fargen på min, Techno-violett met. Hei! takk for fine ord Fikk den igjen fra hauge reklame idag, har tonet siderutene litt. var kjempe fornøyd. Ble sort, samtidig som det ikke ble helt harry... Fargen er forøvrig Madeiraschwartz/madeiraviolet. Fargekode 302 tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 Toning står høyt oppe på ønskelisten min også. Hvor mye måtte du ut med? Her må du uansett legge ut bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Desember 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2006 Toning står høyt oppe på ønskelisten min også. Hvor mye måtte du ut med? Her må du uansett legge ut bilder Betalte 2500 pluss mva for siderutene..De tar 750kr for ruter som kan åpnes(foran) og 500 for bakrutene.. Bakruten kommer på 2000 + mva. var visst vanskelig å komme til på coupe. Har ikke tatt den ennå, blir enten å ta den eller ha gardin av noe slag. Jeg skal få tatt noen bilder imorgen kanskje, må ha ren bil først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet Desember 21, 2006 Share Skrevet Desember 21, 2006 Hauge reklame på Kokstad? mmm, hørte på pris på en streamer i ruten på en golf jeg hadde. De skulle ha 700 + mva Så søkte litt på nettet å fant ett reklame firma som gjorde for 2-300kr. Ble du anbefalt Hauge av AST? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Desember 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2006 Hauge reklame på Kokstad? mmm, hørte på pris på en streamer i ruten på en golf jeg hadde. De skulle ha 700 + mva Så søkte litt på nettet å fant ett reklame firma som gjorde for 2-300kr. Ble du anbefalt Hauge av AST? På kokstad ja.. jeg fant dem selv Var å sjekket hos Abc reklame, de skulle ha 2700 for bakruten og sideruter bak, ville ikke ta de foran. Dette var jo forsåvidt rimelig, men servicen var helt elendig. Var bare tall fra en bok. Samme hos Riis bilglass på minde. 6500 for alle rutene. Syntes ikke prisen hos Hauge var noe å klage på, samt at servicen var helt super, de fortalte nøye hvordan de gjorde det å hva som måtte til for å få det fint osv.. Var liksom ikke bare en sekretær med en prisliste.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet Desember 21, 2006 Share Skrevet Desember 21, 2006 Ok. For 5år siden ble alle som var innom ast å skulle ha noe dekor e.l. henvist til Hauge å fikk litt inntrykk at de tok den prisen de ville.. Kanksje blitt bedre med årene da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
George Constanza Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 Rå bil - Kjør stil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå