B.E.E. Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 Sommerhjul igjen? Ja ble jo ingen vinter, men monterte vinterhjul igjen etter å tatt bilder idag... Ang bl.a alpinafronten, så er denne tenkt å byttes ut med en M front så fort jeg hører om noen med en på lur Baklyktene var først litt midlertig men så har de blitt der. Neste som skal byttes er dermed front, baklykter(til crystal clear) og noen M speil gjerne... Men vi får ta det litt og litt. Skal også muligens bytte 18" sommerfelgene i org 17" M3 Gt felger.. Du må vel ikke finne på å bytte ut Alpina fronten !! Fronten er utrolig pen, og gjør at bilen skiller seg fra mengden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2007 hehe... er litt fram og tilbake. Men slik det ligger an nå så blir det nok fortsatt alpina. men skal ta den av å tilpasse den litt bedre så den går mer i ett med resten. Ellers så blir det org 17" M felger(lik månedens bil denne mnd) til sommeren.. Har bestilt nye 235-40-17 dekk til dem idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 De felgene er utrolig råe. Skal du ha samme hvite finish, eller blir det vanlig sølvfarge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2007 De felgene er utrolig råe. Skal du ha samme hvite finish, eller blir det vanlig sølvfarge? Er litt usikker på det tenkte å undersøke litt priser på lakk. vet ikke om vanlig lakk holder eller om det må pulverlakkeres.. Foreløpig er de vanlig sølvgrå...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbrothe Skrevet Mars 10, 2007 Share Skrevet Mars 10, 2007 Send en PM hvis du bestemmer deg for å bytte ut alipnafronten da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mars 11, 2007 Share Skrevet Mars 11, 2007 hvor har du kjøpt ///M belteputene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 11, 2007 Share Skrevet Mars 11, 2007 Koed https://www.koed.dk/functions/billede.a ... _39605.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2007 Koedhttps://www.koed.dk/functions/billede.a ... _39605.jpg Feil Kjøpte dem hos Tage her på forumet.. Her er forresten en lite oppdatering på bildefronten. Det siste bildet viser hvor avisbudet kjørte i bilen forrige uke Jeg tar ut pengene fra forsikringen(8000kr) og fikser selv. Må ha ny grillramme, og så tenkte jeg å bytte front. Da det meste av bilen er M-tech allerede så tenkte jeg å bytte/gi etter for en slik front. (så overtar min bror alpina'en) Men trenger litt hjelp til hva som blir fint! Hvordan er kvaliteten på den uorginale fronten de selger på schmiedman i abs plast iforhold til org M3? Den uorginale koster ca 4000 med lister og gitter. Vurderer litt å bestille org m3 fra koed, samt gitter og cupspoiler. På den uorginale satt cupspoileren fast i fangeren, noe jeg ikke likte. Bygger M3 fangeren mer enn org fanger? Er viktig at bilen ikke blir så høy foran, men ca slik som med alpina(må heller tåle å ta nedi litt) Vurderer i den sammenheng en riegerleppe som passer under cupspoileren igjen. Skal jeg satse på <96 nyrer eller 97> nyrer? Jeg er litt i tvil, liker 97> men syntes at det blir feil ang årsmodell på bilen. Setter pris på gode ideer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 11, 2007 Share Skrevet Mars 11, 2007 Gå for org M3 front og 97 nyrer du Bygger ikke noe mere ned enn org fronten ca. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2007 Gå for org M3 front og 97 nyrer du Bygger ikke noe mere ned enn org fronten ca. Litt usikker på nyrene..men gjerne det blir det, da min bror har kjøpt lik bil med 96 nyrer.. Kan ikke ha 2 identiske biler -Org M3 front -Org Gitter til fronten -Org Cupspoiler Blir sikkert bestilt fra Schmiedmann imorgen.Dette kom på 5175kr, tilsvarende fra Koed inkl mva og frakt kom på 4834kr. Men liker best å handle med schmiedmann.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet Mars 12, 2007 Share Skrevet Mars 12, 2007 Ble utrolig bra med de felgene. Kjøpt på bmw eller? Går det ann å spørre hva de kostet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2007 Ble utrolig bra med de felgene. Kjøpt på bmw eller? Går det ann å spørre hva de kostet? Takk for kommentarer Kjøpt brukt.... Ser de selges for rundt 6000kr brukt +- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 12, 2007 Share Skrevet Mars 12, 2007 Perfekte felger på E36!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mars 12, 2007 Share Skrevet Mars 12, 2007 digger de felgene!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 fått noen nye deler enda da? Kjempe pen bil forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå