Gå til innhold

Min bil, E36 316 coupe'96 M-tech, Borte vekk...

Share

Anbefalte innlegg

Sommerhjul igjen? :?

Ja ble jo ingen vinter, men monterte vinterhjul igjen etter å tatt bilder idag...

Ang bl.a alpinafronten, så er denne tenkt å byttes ut med en M front så fort jeg hører om noen med en på lur :wink: Baklyktene var først litt midlertig men så har de blitt der.

Neste som skal byttes er dermed front, baklykter(til crystal clear) og noen M speil gjerne... Men vi får ta det litt og litt. Skal også muligens bytte 18" sommerfelgene i org 17" M3 Gt felger..

Du må vel ikke finne på å bytte ut Alpina fronten :shock: !! Fronten er utrolig pen, og gjør at bilen skiller seg fra mengden :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 511
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe... er litt fram og tilbake.

Men slik det ligger an nå så blir det nok fortsatt alpina. men skal ta den av å tilpasse den litt bedre så den går mer i ett med resten.

Ellers så blir det org 17" M felger(lik månedens bil denne mnd) til sommeren.. :wink: Har bestilt nye 235-40-17 dekk til dem idag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Feil :wink:

Kjøpte dem hos Tage her på forumet..

Her er forresten en lite oppdatering på bildefronten.

IMG_2286.jpg

IMG_2299.jpg

IMG_2288.jpg

Det siste bildet viser hvor avisbudet kjørte i bilen forrige uke :evil:

Jeg tar ut pengene fra forsikringen(8000kr) og fikser selv. Må ha ny grillramme, og så tenkte jeg å bytte front.

Da det meste av bilen er M-tech allerede så tenkte jeg å bytte/gi etter for en slik front. (så overtar min bror alpina'en)

Men trenger litt hjelp til hva som blir fint!

Hvordan er kvaliteten på den uorginale fronten de selger på schmiedman i abs plast iforhold til org M3? Den uorginale koster ca 4000 med lister og gitter.

Vurderer litt å bestille org m3 fra koed, samt gitter og cupspoiler. På den uorginale satt cupspoileren fast i fangeren, noe jeg ikke likte.

Bygger M3 fangeren mer enn org fanger? Er viktig at bilen ikke blir så høy foran, men ca slik som med alpina(må heller tåle å ta nedi litt)

Vurderer :?: i den sammenheng en riegerleppe som passer under cupspoileren igjen.

Skal jeg satse på <96 nyrer eller 97> nyrer? Jeg er litt i tvil, liker 97> men syntes at det blir feil ang årsmodell på bilen.

Setter pris på gode ideer :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå for org M3 front og 97 nyrer du :) Bygger ikke noe mere ned enn org fronten ca.

Litt usikker på nyrene..men gjerne det blir det, da min bror har kjøpt lik bil med 96 nyrer.. Kan ikke ha 2 identiske biler :)

-Org M3 front

-Org Gitter til fronten

-Org Cupspoiler

Blir sikkert bestilt fra Schmiedmann imorgen.Dette kom på 5175kr, tilsvarende fra Koed inkl mva og frakt kom på 4834kr. Men liker best å handle med schmiedmann..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...