Gå til innhold

Min bil, E36 316 coupe'96 M-tech, Borte vekk...

Share

Anbefalte innlegg

Ja mulig fronten skal forbli som den er, får se.. Har jo en lav spoiler bak nå, men syntes Gt spoileren er penere, selv om noen kan syntes den blir for høy.

Ang m50 så hadde ikke det vært å forakte, men er litt usikker ang å godkjenne ombyggingen. bl.a siden bilen er importert i 2002. Får se hva tiden bringer..

Var på autotrio jeg hadde tenkt når den tid kommer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • Svar 511
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tenkte jeg skulle slenge inn noen bilder ifra vårsolen..Er gjerne ikke så spennende, men slenger inn noen bilder fra da jeg kjøpt den i juni ifjor også, for å vise de små forandringene som har skjedd..

bakgrunn.jpg

Ganske orginal, kjedelig men fin i lakken;)

IMG_1963.jpg

18" Aez Paeron med 255-35-18 og 225-40-18(ble siden byttet til 225-40-18 bak også)

IMG_2033.jpg

///M Lister på dører og Alpina front. Pluss div andre ting..

IMG_2247.jpg

Vinter, 35%toning på alle sideruter, 16" Azev A 205-55-16 Piggdekk..

IMG_2362.jpg

IMG_2363.jpg

IMG_2366.jpg

IMG_2365.jpg

Vår 2007, 97grill, M3 felger(235/40-17) og M3 front..

Opptellingen sier 14 ///M merker fordelt på bilen :P jaja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen har blitt pen den :) Litt skjelden også med den fargen pluss at jeg liker at du har noen smådetaljer som ikke så mange andre har :) Men hvorfor fjernet du de blinklysene som sto på når du kjøpte den og satte på vanlige hvite?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen har blitt pen den :) Litt skjelden også med den fargen pluss at jeg liker at du har noen smådetaljer som ikke så mange andre har :) Men hvorfor fjernet du de blinklysene som sto på når du kjøpte den og satte på vanlige hvite?

Og når du sier "små detaljer", tenker du da kansje på 316 i en coupe? ;):lol:

Hehe. Neida ;) Skal ikke si så mye jeg. Har jo trossalt en M40 jeg. :roll:

Trådstarter:

Når kommer M3/ACS-speil? (hvis noen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter:

tenkte mer på de røde baklysa, bakspoileren, original speil i kombinasjon med m sideskjørt og frontspoiler, sorte nyrer, men originale lykter, kjøpe sideskjørt før bakfanger osv ;) Motoren påvirker ikke utseendet så den diskusjonen blander jeg meg ikke borti ;) Er ikke jeg som skal kjøre bilen, bare se på bildene og der spiller motoren ingen rolle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter:

tenkte mer på de røde baklysa, bakspoileren, original speil i kombinasjon med m sideskjørt og frontspoiler, sorte nyrer, men originale lykter, kjøpe sideskjørt før bakfanger osv ;) Motoren påvirker ikke utseendet så den diskusjonen blander jeg meg ikke borti ;) Er ikke jeg som skal kjøre bilen, bare se på bildene og der spiller motoren ingen rolle :)

Litt OT. Men jeg syntes faktisk at en bil ser finere ut når jeg vet den har litt power under huven, vet det ikke er noen forskjell men likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

B.E.E: Tenkte jeg skulle ha noe under fronten, men vet ikke hva. Kanskje Gtsplittere. Rieger selger jo også en spoiler som passer under som bygger 6cm, men er redd det blir litt for mye. Kan godt være like lav som alpina'en var. Var ganske bra kjørbarhet med den, men bør ikke være lavere..

KROM nyrer skal ikke på bilen, har jo nettopp pusset ned og lakkert kromen på de nye nyrene :wink:

Mexos: Jeg byttet blinklys foran pga at det ene bestemte seg for å hoppe av på motorveien :roll:

Chrzz: Kommer nok M3 speil evt ac en gang...skal ikke gå tom for å ting å gjøre med det første :)

325icab_88: Black is tha new bling :lol:

Mexos igjen: Må prøve å gjøre ting littegrann annerledes selv om det nok tilslutt ender opp som en 316 utkledd som en M3.. Hvis ikke det blir M42 en gang da :wink:

Angående frontlykter kommer jeg nok foreløpig til å beholde de orginale, dvs jeg har ikke de orginale, har byttet til linselyktene fra de tidligste e36'ene... :)

Bård: Ja en orginal 325 med svarte fangere, 15" og oransjeblinklys ser ut som den skal dra skinnet av pølsa :wink:

Ellers takk for kommentarer så langt... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt OT. Men jeg syntes faktisk at en bil ser finere ut når jeg vet den har litt power under huven, vet det ikke er noen forskjell men likevel...

så alle biler du vet har det er finere, og alle du ikke vet noe om er bare boss? en flott kommentar må jeg si, vil heller ha en 316 som er strøken med pen styling med delskinn og peent interiør enn eksempelvis en 4dørs 320 eller 25 for den del med "plysj"-seter, "bestemor-ratt"( fire-eiket), svarte/grå fangere og 15 tommere.. men så mener jeg jo for den del at jeg heller ville hatt en stylet stasjonsvogn enn en stylet sedan da.. coupe er tingen..

Til Superbeetle: Du vet hva jeg mener om bilen din, og må si, selv om jeg tvilte på det, ble det bra med sorte '97 nyrer. M-fanger ble virkelig bra, bra lakking også.. og så fargen da, den er helt genial, misunner deg den, men tror boston-greenen min skal bli bra når vi får satt på alpinaleppen etc.. begynt å venne meg til den, men er fortsatt litt "grønn".. sier bare en ting, M3-speil holder du deg unna, de er IKKE PENE.(selv om alt ser ut til å bli bra på din bil..) Ellers så må den begynne og nærme seg perfekt. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Jeg tror "bård" mente to biler som ser like ut, men har forskjellig motor. Og jeg støtter ham litt på den komentaren. Blir litt "vannabe" når en bil ser ut som en M3, men egentlig er en 316. Forstå meg riktig, bilen er pen fordiom, men...

No offence "Superbeetle".

Skulle jeg mot all formoding hatt en E36, måtte den lignet på din. Synes den ble bra med alle oppgraderingene du har gjort. Kanskje røde/hvite baklykter. Men ikke nødvendig. Det er stil over de helrøde også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror "bård" mente to biler som ser like ut, men har forskjellig motor. Og jeg støtter ham litt på den komentaren. Blir litt "vannabe" når en bil ser ut som en M3, men egentlig er en 316. Forstå meg riktig, bilen er pen fordiom, men...

No offence "Superbeetle".

Skulle jeg mot all formoding hatt en E36, måtte den lignet på din. Synes den ble bra med alle oppgraderingene du har gjort. Kanskje røde/hvite baklykter. Men ikke nødvendig. Det er stil over de helrøde også!

Jepp, skjønner hva du mener! Mange som sier dette! Måtte overtale en jente igår til at det ikke var en m3:P Se på tromlene bak sa eg;)hehe..

Men liker bilen for tiden, skal bestille 60/40 senk fra koed nå en dag! Må bare finne ut hva jeg vil ha..Kanskje bilstein b10? Er også litt nysgjerrig på mer senk, men gjerne det blir litt overkill..

MEN her er spørsmålet, hva om jeg monterer orginale(oransje) lykter? Jeg lurer på om det blir fint..... :) Noen meninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...