Søreng Skrevet Mars 22, 2007 Skrevet Mars 22, 2007 RÅpent! Sinnsykt pent med de røde kallipterene og de STORE skivene så virkelig bad ass ut
Kenny_ Skrevet Mars 22, 2007 Skrevet Mars 22, 2007 Utrolig flott bil du har. Den er slik jeg vil ha min.
Kjetil Sømme Skrevet Mars 25, 2007 Skrevet Mars 25, 2007 «host» Mastersylinder «/host» ... Føler vel snart at dette er verdens raskeste båt, med verdens største anker, men uten ankerkjetting
JE Motorsport Skrevet Mars 26, 2007 Forfatter Skrevet Mars 26, 2007 «host» Mastersylinder «/host»... Føler vel snart at dette er verdens raskeste båt, med verdens største anker, men uten ankerkjetting He he Master mont er rundt hjørnet nå
Kristov Skrevet Mars 26, 2007 Skrevet Mars 26, 2007 Hvordan funker bremsene nå som været har blitt såpass bra?
JE Motorsport Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Skrevet Mars 28, 2007 Hvordan funker bremsene nå som været har blitt såpass bra? De fungerer meget bra , har bare blitt bedre og bedre. Har kjørt de inn veldig pent, men virker som tålmodigheten belønner seg nå Har ikke satt på sommerdekk enda, så nå er det helt tydelig dekkene som er det svake punktet.. PS:"semi" R-dekk er på gang som sommerhjul:)
JE Motorsport Skrevet April 24, 2007 Forfatter Skrevet April 24, 2007 Da er nye sommerfelger med "semi" R-dekk montert på bilen. Greit grep i dekkene Holder også på med å få på plass oljetemp,kjølevannstemp og oljetrykksmåler. Er ferdig med holderen som skal erstatte brilleholderen, har trekt rammen rundt istrumentene med originalt BMW-skinn. Men er fortsatt en del jobb igjen for å få koblet alt opp. Mye mer jobb enn jeg trodde, så har måtte bestille noen flere deler... oljefordelingsblokk er på vei.. Bilder kommer etterhvert
Azeton Skrevet April 24, 2007 Skrevet April 24, 2007 SÅ bilen din idag joarn.. var på gs og henta litt bensin filter og olje filtr osv. Du som satt i skranken helt til høyre? Jeg syns de felgene der blir på en måte får massiv.
Azeton Skrevet April 24, 2007 Skrevet April 24, 2007 SÅ bilen din idag joarn.. var på gs og henta litt bensin filter og olje filtr osv. Du som satt i skranken helt til høyre? Jeg syns de felgene der blir på en måte får massiv.
S.Arnesen Skrevet April 24, 2007 Skrevet April 24, 2007 hvor mye hk/nm har du i kjerra nå? sorry for at jeg ikke har lest hele tråden, men det var noen sider, så jeg valgte å spørre istede... Please don't shoot me:)
JE Motorsport Skrevet April 24, 2007 Forfatter Skrevet April 24, 2007 SÅ bilen din idag joarn.. var på gs og henta litt bensin filter og olje filtr osv.Du som satt i skranken helt til høyre? Jeg syns de felgene der blir på en måte får massiv. Tror nok ikke det fordi hverken jeg eller bilen var der i dag
JE Motorsport Skrevet April 24, 2007 Forfatter Skrevet April 24, 2007 hvor mye hk/nm har du i kjerra nå?sorry for at jeg ikke har lest hele tråden, men det var noen sider, så jeg valgte å spørre istede... Please don't shoot me:) Sist den ble målt(er vel faktisk helt tilbake til 2005) hadde den 228 Hk og 300Nm. M3 US kammer skal monteres så snart jeg er tilbake fra syden, og så går turen til ESS for programmering/justering.... Så får vi se om jeg rekker Bimmerstreffet 18.mai..
Azeton Skrevet April 24, 2007 Skrevet April 24, 2007 Da må det være en som har deg som forbilde ihvertfall. for den ligna veldig. Men du jobber på gsbildeler i oslo? Er det du som har blondt hår? Syns jeg har sett bilen din før der..
JE Motorsport Skrevet April 24, 2007 Forfatter Skrevet April 24, 2007 Da må det være en som har deg som forbilde ihvertfall. for den ligna veldig.Men du jobber på gsbildeler i oslo? Er det du som har blondt hår? Syns jeg har sett bilen din før der.. Det kan nok kanskje stemme. Er ei dame som kjører en bil som så og si er 100% lik,hadde til og med samme vinterfelger . Men jeg har større bremser Ellers har du nok rett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå