Gå til innhold

E36 328 suge Hk+(presse lagt på is-SELGES)


JE Motorsport
 Share

Anbefalte innlegg

Ser lik ut som den på bildet ja, men min er ikke i carbon-look!

Pyse! Alle vet jo at du ekke kul uten carbon! :wink: Skal den skrues fast, eller er det sånn avtagbarløsning som på den jeg hadde?

:lol::lol:

Tror denne skal skrues fast, men jeg har faktisk aldri sett den i "real life" så er ikke helt sikker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 567
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fet den spoilern da. Nesten så jeg kunne hatt den selv. Selv er jeg fan av cleant bagasjelokk på e36! Menneh, hva gjør du med bremsene nå når du skal ha deg M3 hjul? Er ikke 18 minimum?

Ja, jeg synes bag.lokk uten noe på er penest også. Men håper det blir bra med spoiler og denne spoileren har i alle fall en hensikt :wink:

Bremsene er solgt :cry: , så skal tilbake til originale bremser i alle fall for en periode...

Felgene som er bestilt er fra Compomotive :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, solgt bremsene ja! pga du skal ha 17" igjen? hehe. Compomotive er jo gromt. Hvilken felg går du for, eller vil du ikke ut med det enda? ;)

Ja, ble litt brutalt med 18" på den senken jeg har og i tilegg så har jeg E36 M3 bærearmene foran, så da kommer hjulet enda lenger fram i hjulkasse så da ble veien litt kort til skjermene desverre.Noe som lakken har fått kjenne på #-o

Bilder kommer når jeg har mottat den, men det går noen uker.

Jeg har i alle fall aldri sett denne felgen på noen E36 :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spjeldhuset er sendt ja. Med lengere reimer og det som trengs! 8) tok meg friheten til og få tak i en clutchstopper og magnetisk oljeplugg!

Ble altfor fristet av prosjektet ditt! Har også datasprut på bilen nå. Håper på rundt 220hk etter disse bolt-on moddene er gjort!

Hvor lang tid tok det før du fikk spjeldhus tilbake? pris du betalte for det?

Har du foresten blitt noe klokkere på vanosen din?

Bare å glede seg da :wink:

Jeg kjøpte innsug og spjeldhus+antispinn spjeldhus fra han i England.

Må nok skifte hele vanosenheten ja, men bilen er jo kjørbar.Er bare at jeg ikke kan hente ut noe mer effekt før det er fikset...

er det noen netshop som selger disse spjeldhusene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det noen netshop som selger disse spjeldhusene?

Nei/tja, kjøper de av en fyr(Ian) på www.e36coupe.com som kaller seg Alpina527

Ok, trodde det var noen Netshopper som solgte dette også, ja jeg er i kontakt med han selv om å kjøpe Spjeldhus, tok det lang tid? leverte du inn ditt gamle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, trodde det var noen Netshopper som solgte dette også, ja jeg er i kontakt med han selv om å kjøpe Spjeldhus, tok det lang tid? leverte du inn ditt gamle?

Nei,ca 1 uke tenker jeg.Kjøpte mitt for ca 4 år siden,så husker ikke helt.

Men han er seriøs, kjøpte også M3 3,2 US kammene mine fra han.

Jeg beholdt det gamle spjeldhuset, akkurat nå vet jeg ikke hvorfor.

Det bare ligger i en eske lagret og tar plass :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, trodde det var noen Netshopper som solgte dette også, ja jeg er i kontakt med han selv om å kjøpe Spjeldhus, tok det lang tid? leverte du inn ditt gamle?

Nei,ca 1 uke tenker jeg.Kjøpte mitt for ca 4 år siden,så husker ikke helt.

Men han er seriøs, kjøpte også M3 3,2 US kammene mine fra han.

Jeg beholdt det gamle spjeldhuset, akkurat nå vet jeg ikke hvorfor.

Det bare ligger i en eske lagret og tar plass :?

Ok, mulig jeg leverer mitt inn når jeg har fått det nye, han skal ha 170,- pund for, gass spjeld og ASC spjeld, i tilegg må jeg ha ett "Pas reservoir relocation bracket" hva nå det er, han skal ha 15,- pund for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Litt oppdatering:

Hartge spoileren er mottat og sendt til lakkering,prøver med en fargekombinasjon så får vi se hvordan det blir :)

Nye Compomotive felger er mottat og montert

Et bilde av felgen og et dårlig fra BMWCCN-treffet på Våler i helga

cxr17755ldu7.jpg

vler07he2.jpg

Og disse er bestilt,så jeg får dratt stab.staget foran i strammeste "settingen" :)

justerbarelenkarmeryu4.jpg

PS:har en liten on-board film fra vålerbanen i helga som er tatt opp med mobil, men er det noen som har en idé om hvordan jeg får lagt inn den :?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Sånne stabstag har jeg ikke sett før.. justerbare å hmm. Hvor en kjøpte du dem?

Det er vell ikke stabstag det er det som linker bærebruene til stabstaget.

Det jeg er usikker på er hvordan du skal få justert de til strammeste posisjon, siden de blir justert likt på hver side?? du oppnår jo ikke noen vridning på stabstaget av det? eller stramming sånn som jeg ser det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...