Dr_S Skrevet April 25, 2008 Skrevet April 25, 2008 Bare overse Dr_S, jeg vil ha innsuget om du selger det *slå med planke*
///Mysild Skrevet April 25, 2008 Skrevet April 25, 2008 spennende prosjekt hehe... by nok nå da ad|os mange hunder om beinet
helgeb Skrevet April 25, 2008 Skrevet April 25, 2008 er intressert i spjeld husene hvis disse kommer for salg, har selv m50 innsug
JE Motorsport Skrevet April 26, 2008 Forfatter Skrevet April 26, 2008 Populært dette innsuget gitt Men det er begrunnet Et standard M52 innsug flower ca. 190cm3 med luft pr sek, mens dette modifiserte M50 innsuget flower ca. 270cm3 med luft pr sek
Dr_S Skrevet April 26, 2008 Skrevet April 26, 2008 Har et umodifisert M50 innsug hvis du vil ha innbytte ++
Azeton Skrevet April 26, 2008 Skrevet April 26, 2008 Okey, men er det mulig og komme innom en gang du driver og skrur? så jeg også får sett litt? Mye hadde du tenkt deg for Dysene? JE: Nå tar du og selger M50foilden og BBTB kittet sammen med davef. så kjøper du deg heller et størregasspjeld til custom innsuget ditt
JE Motorsport Skrevet April 26, 2008 Forfatter Skrevet April 26, 2008 Okey, men er det mulig og komme innom en gang du driver og skrur? så jeg også får sett litt? Mye hadde du tenkt deg for Dysene? JE: Nå tar du og selger M50foilden og BBTB kittet sammen med davef. så kjøper du deg heller et størregasspjeld til custom innsuget ditt Skulle gjerne latt de som vil se komme å ta en titt, men er litt ømt det punktet der desverre.Et av punktene i leiekontakten til verkstedet, er at det IKKE skal befinne seg noen personer der utenom oss som er leietager. Å jeg ønsker jo selvfølgelig ikke å risikere å havne i en sånn situasjon at jeg plutselig må ut... Kom med et fornuftig bud, pengene går til et veldedig formål som heter:Alu.innsugsfondet Ideen om større gass-spjeld er god den, men det var de penga da. Koster flesk sånne innsug i alu. PPF tar 11000 laken for sitt inkl fuilrail Og så tar de vel ca 3500,- for gass-spjeld Lotto er en flott ting
Frode D Skrevet April 27, 2008 Skrevet April 27, 2008 Hva er et fornuftig bud for M50-innsuget? Og er det plug and play?
///Mysild Skrevet April 27, 2008 Skrevet April 27, 2008 du må jo bytte en del småting til da frode... så helt P&P er det vel ikke om jeg ikke har missfortsått helt feil... men et sted må man jo begynne
///Mysild Skrevet April 28, 2008 Skrevet April 28, 2008 spørr ad|os... er vist noe skruer og slikt som må bores opp og litt diverse...
JE Motorsport Skrevet April 28, 2008 Forfatter Skrevet April 28, 2008 du må jo bytte en del småting til da frode... så helt P&P er det vel ikke om jeg ikke har missfortsått helt feil... men et sted må man jo begynne Ikke på dette kittet jeg har, det er laget ferdig med de modifiseringene som trengs + nye braketter og BBTB. Men dersom du skal sette på en "vanlig" standard M50 manifold, så mangler du f.eks vacumstyringen til innsuget som M52 manifolden har som standard + at fester i toppen for å avlaste innsuget er plassert noen cm lenger til siden så de ikke passer overens Og sist men ikke minst så er det greit å ha et portet gass-spjeld. Ikke et must, men absolutt et pluss!
///Mysild Skrevet April 28, 2008 Skrevet April 28, 2008 aha.. sånn og forstå... da er det jo bare å begynne å by for 2.8 gutta hehe...
Chris_325iM Skrevet April 29, 2008 Skrevet April 29, 2008 for å irritere litt her inne så var jeg å smugtitta på bilen til JE Motorsport i går ser bra ut! Men hvis det innsuget blir så dyrt så hadde det vel vært billigere å dra til ESS eller? Hvor mye kostet det halvburet du satte inn? så veldig ålreit ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå