BalleKnalle Skrevet Februar 1, 2007 Share Skrevet Februar 1, 2007 Vil gjerne ha flere meninger om luft-traktene som skal erstatte tåkelampene skal lakkeres eller ikke, evt farge hvis de skal lakkeres??!!.Er redd at sorte blir seende sånn ut som på denne bilen,ikke min favoritt! Ville lakkert de i bilens farge jeg. Sølv eller noe annet blir bare "rånete" og bryter med alt annet.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2007 Her var det litt delte meninger Flere med innspill? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Februar 2, 2007 Share Skrevet Februar 2, 2007 I bilens farge! Deler BalleKnalles mening om at noe annet ville bli litt rånete. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Februar 2, 2007 Share Skrevet Februar 2, 2007 Sølv/grå er jo nesten samme farge som når det står lykter der, så hvorfor det blir seende så mye mer "rånete" ut skjønner jeg ikke helt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2007 Krysser fingre og håper STOPP-pakken kommer i morgen Skal gjøre det om posten gjør jobben sin... Da kommer bilde av noe som er stooort..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Februar 7, 2007 Share Skrevet Februar 7, 2007 Jeg støtter BalleKnalle og går for at du lakkerer de i bilens farge. Det er detaljene folk ikke helt ser som vekker mest oppsikt Mener jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTore Skrevet Februar 7, 2007 Share Skrevet Februar 7, 2007 Krysser fingre og håper STOPP-pakken kommer i morgen Skal gjøre det om posten gjør jobben sin... Da kommer bilde av noe som er stooort..... Kommer nedom og hjelper dere med å pakke ut i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 Gå for sorte kanaler! Blir garantert finest. Hvilke bremser har du kjøpt deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2007 Dette blir morrosamt 356mm br.skiver med 8 stempla calipere foran og 330mm skiver bak med 6 stempla calipere. Stålspunnede slanger foran og bak Fyrstikk esken blir liten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 Liker bilen din meget godt... Har også lyst å gjøre mer med min motor! Fikk pris på bytte til 325 innsug + chip inkl ombyggingsett til innsuget til 12000+ mva! Skulle da få rundt 210-212 hk.... Er det grei pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2007 Liker bilen din meget godt..Fikk pris på bytte til 325 innsug + chip inkl ombyggingsett til innsuget til 12000+ mva! Skulle da få rundt 210-212 hk.... Er det grei pris? Takk for det Synes prisen var litt høy,spesielt dersom ikke innsuget og gass-spjeld er portet. Men Hk koster... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 Dette var tilbudet jeg fikk: Hei Det har ikke noen hensikt å chippe denne bilen uten at du bytter innsugsmanifold først. Den originale manifolden utgjør en restriksjon på luftsiden. Ta en titt på manifolden på feks en E36 325 eller E34 525, så skjønner du hvorfor din må skiftes. Manifolden fra disse passer ikke rett på, det må bygges om/monteres et kit for å få spjeldhus mm til å passe. I tillegg til denne ombyggingen så monterer jeg tilpasset software. Pakkepris på angitt operasjon: - Skifte av manifold - Monteringskit/ombygging - Tilpasset software Ferdig montert, inklusive deler : 12000 + mva. Effektmessig havener du da rundt 210 – 212 Hk. Motoren drar vesentlig bedre ut i de høyere turtallsregioner. Ellers må jeg si meeeget fete bremser! Har noen fete bremser jeg også, men er ikke sikker på hvilke og hvor store og sånn, men de er slisset og greier! Forrige eier sa det var m3 understell på bilen og bremser til 20000, men jeg har et inntrykk av at han likte å legge på litt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 Dæven, de var noen råe bremser ja. Har ett bilde her av en med noe som ligner veldig på dine. Passer veldig godt disse, bilde er av e46?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2007 Ser faktisk ikke så store ut på bildet ,men skal under montering ta bilde sammen med de gamle bremsene.Da kommer det til å synes BTW: E46 M3 har 325mm skiver foran, mine er jo større enn det bak også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 Fy fader for noen bremser.. Største jeg har sett. Må vel ha 18" eller større ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå