Gå til innhold

Adapterringer til E46 6x9


Anbefalte innlegg

  • 1 month later...

takk for infoen.. da blir det vel inkjøp av 6,5" i nærmeste fremtid.. så for jeg se hva jeg gjør med fremdørene, men regner med det blir 5,25. litt skeptisk på å drive å kappe i dørene da jeg ikke har gjort slik før... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et alternativ

http://www.transmedia.no/

Poket dørpanel BMW 3-serie E46 Coupé

For to stk 6,5" basser + ett stk 4". Bilen må ha el. vinduer.

Panelene er presisjonsutskjært i MDF, håndpusset, grovlakkert og trukket med vinyl i farge tilpasset bilens øvrige interiør. Datastyrt produksjon sikrer ikke bare like par, men også at det er mulig å bestille f.eks reservegriller om noe skulle bli ødelagt. Leveres i farge som beskrevet nedenfor, men kan uten pristillegg leveres i flere andre farger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har liggende et par slike på jobben. Hadde tenkt meg å bruke disse helt til jeg testa på min og fant ut at 4"eren kom til å spille rett i sia mi. Høyst uaktuelt for min del. Da kjøper jeg heller et nytt dashbord fra Koed og modder inn 4"erene oppå der. Noe jeg sikkert kommer til å gjøre når/hvis jeg får en del penger jeg ikke vet hva jeg skal bruke på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Du kan sette inn 6.5" med litt festemodding. Men det er egentlig ingen stor operasjon.

Hva gjorde du for å få festet 6,5" bak? ha prøvd å montere mine nå, men de blir litt for høyt oppe så gitteret går ikke helt i lås, finner heller ingen plass å feste skruene.. Noen tips, bilder av hvordan du gjorde det? Er Focal 6,5 jeg har montert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen bilder. Og jeg kan ikke huske helt hvordan det ble gjort. Men skal montere 6.5" i hattehylle på en E46 i morgen på jobb. Så jeg kan se om jeg husker å ta noen bilder da.

Det hadde vert utrolig nice! tnx!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...