[space] Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 Såpass ja! Du burde fortsette å kjøre rundt med de kannene til du får på plass senkesettet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 E60 M5 fra AC Schnitser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 Synes også at Touringen er vellykket.. Fin E61 her Alle biler er vel finere i virkeligheten enn på bilde, og spesielt BMW. Når du står inntil en E60/61 (og selvfølgelig E62 ) utstråler de dynamikk, at de sitter godt på veien. Deilig.. Edit: Må begynne å bruke "Forhåndsvisning" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 ACS-bilene ser veldig overkill ut.. Som om utseende på en normal M5 er prangende nok.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 ACS er nydelig spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 Nyydelig bakfanger og enderør på den schnitzeren over her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 He-he, skulle ha gjort det, men skal ikke se bort ifra at det kan bli et sett nå til uka. (Noen som vet om Schmiedmann har et verksted der de kan montere det?) Forøvrig syns jeg AC-Schnitzer er noe voldsom når de setter igang med bilene. Schnitzer M6 og M5 er grusomme. Fatter og begriper ikke hvorfor folk som har M5 / M6 bytter til dette... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 Dette var jo en litt fet E60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 Dette var jo en litt fet E60 Ikke fet, men nydelig. Det er akkurat slik en E60 skal se ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 Jeg er litt medlem i orginalpolizei, men denne er en blanding mellom FET og lekker. Likte spesielt godt dette bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 Er baklyktene sotet? Så ganske bra ut! m6 felgene passeet jo 5'ern godt også! Vinuene var vel sotet i meste laget. Skal ikke se bort ifra det blir en 5'er neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 Så vidt jeg vet har Nick lagt et lag med soting på originallykten med mindre han ikke har kjøpt seg Hella lykter nå. Han har også sotet 55% frontruten, 25% siderutene og 35% i bakruten. Etter min pening, perfekt soting.. Nå kan det hende at det blir litt annerledes med bakruten siden han har Rollo.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 Noen som vet om Schmiedmann har et verksted der de kan montere det? Ja, det har de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 Dette var jo en litt fet E60 Den var meget tøff, men jeg ville ikke hatt på den eksospotten.. den så veldig lite orginal ut. Ellers var den tøff, men kanskje litt for mye Russisk mafia ? jeg syns en helt normal E60 ser flott ut med noen skikkelige felger.. Det er egentlig det man trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 syns den er griserå jeg da! men så er jeg litt glad i mafia looken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå