Evopower Skrevet September 6, 2006 Share Skrevet September 6, 2006 Bilder og pris legges ut ved noe interesse/bud. Det er slitt, men uten hull, beige farge. Kjørecomputeren i bilen kan også selges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet September 6, 2006 Share Skrevet September 6, 2006 Har du konsoll over/rundt handbrekket også?? Som er beige?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet September 6, 2006 Forfatter Share Skrevet September 6, 2006 Jeg skal se om det er beige. Kan sende det til deg i tilfelle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nohr Skrevet September 8, 2006 Share Skrevet September 8, 2006 Alltid mer intresant med bilder uansett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet September 8, 2006 Forfatter Share Skrevet September 8, 2006 ja skal få tatt noen bilder her også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chil Skrevet Oktober 7, 2006 Share Skrevet Oktober 7, 2006 skjedde det noe mere her? bilder ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Oktober 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2006 jeg får ikke til å legge ut bilder.. og ikke prøv å forklare meg hvordan, jeg skjønner det ikke allikevel.. men hvis det er noen som gidder å legge ut bilder for meg så kan jeg jo sende dem på mail.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Oktober 15, 2006 Share Skrevet Oktober 15, 2006 jeg får ikke til å legge ut bilder.. og ikke prøv å forklare meg hvordan, jeg skjønner det ikke allikevel..men hvis det er noen som gidder å legge ut bilder for meg så kan jeg jo sende dem på mail.. Hvis du har ett bilde på harddisken, går du inn på www.imageshack.us , så trykker du på "Bla igjennom" og velger bildet du skal legge ut. Trykk på "Host it" og vent mens den laster opp bildet. Når det er lasta opp, får du opp ei side med mange linker på. Kopier den som heter "Thumbnail for forums (1)" og lim inn her. Hvis du ikke får det til, kan du ta kontakt så laster jeg opp. Passer e28 setene i en e30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Oktober 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2006 vet ikke om setene passer i e30, men alt er jo mulig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hendo Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 venter fortsatt på svar.. setene ligger til salgs to steder... så jeg prøver her også.. kan du sende meg bilder per mail? henrik_eriksen@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2006 får ikke sendt dem på mail heller..har prøvd!! De er i så stor format at ett bilde er større enn total plass på mailen..får ikke tatt nye bilder, har ikke kamera, pappa har et kamera, men der må han på jobben for å få lagt inn bildene og sendt dem til meg og det blir liksom aldri gjort, og jeg kan alt for lite om å endre format på bilder.. ingen jeg kjenner som har kamera gidder å hjelpe meg me å ta et par bilder å slenge ut her heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chil Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 hmm får jeg msn adressen din? så bare sender du dem til meg når du er på msn..så skal jeg laste dem opp for deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 Passer disse skinnsetene i E34 tror du? Har du beige håndbrekkbelg? Og er det den store kjørekomputeren du har som måler bensinforbruk og sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2006 hmm får jeg msn adressen din? så bare sender du dem til meg når du er på msn..så skal jeg laste dem opp for deg hva er msn adressen din da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Passer disse skinnsetene i E34 tror du? Har du beige håndbrekkbelg? Og er det den store kjørekomputeren du har som måler bensinforbruk og sånt? har den store computeren ja..men den fungerte ikke i dag, det vil si de digitale tallene levde sitt eget liv... skal prøve om det hjelper å ta bilen inn i en hall, der har vært rått der den har stått nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå