ChrZZ Skrevet September 9, 2006 Share Skrevet September 9, 2006 BBS RK, 8,5x18" Var oppe i *Kronene i Håvet* her hjemme og knipset noen bilder etter å ha vasket felgene (sorry folkens, hadde ikke tid til hele bilen). Kjørte rundt 600km t/r igår, fredag, for å bytte felger med John H her på forumet. Han kom fra Bømlo, og jeg fra Kongsberg. Så vi møttes ca *midt på*. Dvs, Røldal. Så jeg hadde med meg 2x 2tonns jekk, og han med en elektrisk muttertrekker. Så vi stod da på den lokale Hydro&Texaco og skiftet felger. Rene Formel-1 teamet Anywho... her ser dere ihvertfall midt resultat: Og ja, jeg skal senke bilen Og ja, jeg skal lakkere den. Original M3 fanger, originale M3-sideskjørt, m-techlister, m3-speil etc etc etc. er allerede kjøpt inn, så monteringen&lakkeringen skal skje til våren. Skal prøve å få senket den med H&R 40/15 i løpet av høsten nu. Hva syntes folket? PS: folk i omegn som har lyst på bilder av bilen sin? For.. jeg tar gjerne bilder gratis av bilen deres hvis dere er *ti tommeltotter* med kamera PM meg så skal vi snakke mer om det! --> Link til John H sine bilder av mine gamle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet September 9, 2006 Share Skrevet September 9, 2006 Håhå..se der ja Ser ut som om de skinner litt mer nå Må vel legge ut noen bilder av min eg også da Ps. Ble meget pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet September 9, 2006 Forfatter Share Skrevet September 9, 2006 Hehe. takk takk, John H Ble *litt* blankere ja. hehe. Skittet bare rant av. Sonax gjør virkelig jobben! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet September 9, 2006 Share Skrevet September 9, 2006 Gratulerer med nye felger ChrZZ! Ble meget bra! Fine bilder du har tatt også. Hvordan kamera har du, og bruker du photoshop til å fixe på bildene etterpå? Jeg har kjøpt meg ett Canon EOS 350D nå, og gått til anskaffelse av nyeste photoshop. Men jeg kan ikke noe om det enda, så jeg har mye og lære.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet September 9, 2006 Forfatter Share Skrevet September 9, 2006 Takker takker, a-olsen! Bruker samme kamera som du har. Samt, at jeg har kjøpt en del filtre til kamera, stativ, blitz etc etc. fotoredigerer i photoshop/gimp ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 9, 2006 Share Skrevet September 9, 2006 Nydelig, ChrZZ..! Blir spennende å se de fremtidige modifikasjonene du skal gjøre med bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet September 9, 2006 Share Skrevet September 9, 2006 Okai! Jeg har selv kjøpt stativ ja, og skal gå til innkjøp av ny blitz og noen nye filtre når økonomien tillater det. Lurer litt på noen nye objektiver/linser også, men dem er så alt for dyre.. Så får se! Jeg har som sagt lite/ingen erfaring med photoshop, men det er vel bare og prøve seg fram. Hvor kjøper du forresten tilbehøret til kamera ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet September 9, 2006 Share Skrevet September 9, 2006 hadde du bare fått lakkert bilen helt ned, og fatt noe senk på den så hadde den jo blitt helt nydelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet September 9, 2006 Share Skrevet September 9, 2006 Grunnen til bytte da? Nesten så jeg synes "gamlefelga" dine gjorde seg bedre altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 9, 2006 Share Skrevet September 9, 2006 Det ble meget bra dette ChrZZ... og med litt senk og lakk blir bilen helt sikkert et pent prosjekt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet September 9, 2006 Share Skrevet September 9, 2006 ikke for å være guffen, men har du aldri hørt om det gyldne snitt, Chrzz ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet September 9, 2006 Share Skrevet September 9, 2006 hadde du bare fått lakkert bilen helt ned, og fatt noe senk på den så hadde den jo blitt helt nydelig.. Og ja, jeg skal senke bilen Og ja, jeg skal lakkere den. Original M3 fanger, originale M3-sideskjørt, m-techlister, m3-speil etc etc etc. er allerede kjøpt inn, så monteringen&lakkeringen skal skje til våren. Skal prøve å få senket den med H&R 40/15 i løpet av høsten nu. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet September 9, 2006 Share Skrevet September 9, 2006 ikke for å være guffen, men har du aldri hørt om det gyldne snitt, Chrzz ? Hva mener du egentlig? At bildene hans ikke oppfyller kravene til det gyldne snitt, eller det guddomelige tall; 1,618? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet September 9, 2006 Share Skrevet September 9, 2006 Vakkert! tenkte jeg skulle si noe om lakk og senk, men det er jo allerede ivaretatt;) Blir snadder når du kommer i mål! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet September 9, 2006 Share Skrevet September 9, 2006 Fine felger, jeg gleder meg til bilen blir lakkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå