Fredrik Skrevet September 10, 2006 Skrevet September 10, 2006 Synes faktisk det ble mer traktor enn racing. Høres M70 motoren ut som en traktor eller hva mener du ?...
Kjetil 323i E36 Skrevet September 10, 2006 Skrevet September 10, 2006 Nei nei nei Jeg mente selve breddingene. Dette ble altså ikke mer racing i mine øyne.
Fredrik Skrevet September 10, 2006 Skrevet September 10, 2006 Nei nei nei Jeg mente selve breddingene. Dette ble altså ikke mer racing i mine øyne. OK, men akkurat den type bredding er jo ellers en gammel BMW tradisjon... dog kanskje ikke relasjon til E30. Her er en E9 3.0 CSL i samme fasong...
Kjetil 323i E36 Skrevet September 10, 2006 Skrevet September 10, 2006 Skjønner hva du skal frem til, kanskje det hadde sett litt bedre ut til Henrik om breddingen hadde vært lakkert i samme farge som resten ab bilen (slik som på både E9'en og 02'en)...
Fredrik Skrevet September 10, 2006 Skrevet September 10, 2006 Skjønner hva du skal frem til, kanskje det hadde sett litt bedre ut til Henrik om breddingen hadde vært lakkert i samme farge som resten ab bilen (slik som på både E9'en og 02'en)... Det er jeg helt enig i... og trolig er Henrik også klar over akkurat det...
Espen M33 Skrevet September 10, 2006 Skrevet September 10, 2006 De skjermene som Henrik har satt på gir den et meget racingpreget utseende, noe som gjør den enda råere mener jeg Det er liten tvil om hvor han har ideen fra... Henrik´s E30 350i er bare rå... Morsomt bilde. en bartetysker som er i ferd med å skalle i taket
Platepratar Skrevet September 10, 2006 Skrevet September 10, 2006 Hva skjedde med E30V8'eren? Han har min fulle medfølelse!! Så den bilen på Våler ifjor, den er(var) PEEEEN! Slik blir resultatet når du går sidelengs inn i sandfella
Raven Skrevet September 10, 2006 Skrevet September 10, 2006 masse bra bilder, enda mer salt i såret til en stakkar som aldri fikk rota seg avgårde i dag.. sukk! Vi prøver igjen til neste år. Host gjerne opp fler bilder
Dr_S Skrevet September 10, 2006 Skrevet September 10, 2006 Eneste negative jeg kunne skimte var dette incidentet. E30 V8 type uberstrøken. Kjempesynd! Fått med deg den grønne rumpa mi også jo Ja, knall treff! Kjørte masse på bane, selv om demperne er på bristepunktet nå merker jeg.... Våler er en deilig bane, og spesielt friskt ble det da sjikanen ble fjernet. Man kunne se enkelte bimmers folk der også Tok noen bilder, de kommer etterhvert. Akkurat nå er jeg mest sliten etter å ha kjørt 70 mil med bråkete eksos...
oddis Skrevet September 10, 2006 Forfatter Skrevet September 10, 2006 Ja, da var søndagen omme! Enda mer bilder: Vi starter med litt mer bilder av "samtaleobjektet" i går. GS 1'ern: Dårlig bilde av en som dro av skikkelig (Fikk bilen skader? Så ut som det smalt litt) Til slutt ville jeg teste zoomen min litt. Hvorfor ikke gjøre det på et nydelig objekt i samme slengen? Fra distanse: Close up: Synes det ble ok med et camera til 1000 lappen! (NB: Alle bilder er resized, og i dårligere format) Resten av bildene ligger her! Enjoy!
336mik Skrevet September 10, 2006 Skrevet September 10, 2006 Du har jo faktisk klart å fått et bilde av meg og fruen i bakgrunnen der også jo.Rett bak den svarte e30`n
Ellingsen B. Skrevet September 11, 2006 Skrevet September 11, 2006 Mye fine bilder:) Utrolig fin helg:!
///MikkeBMW Skrevet September 11, 2006 Skrevet September 11, 2006 Kjempetreff, her er noen av mine bilder: Har også litt inboard filming ifra en E46 323i, E46 328 kompressor og ifra Henriks 350.. Skal prøve å få laget en liten snutt men kan ta en stund
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå