Gå til innhold

Cd veksler til BMW


 Share

Anbefalte innlegg

Eg har en clarion cd veksler som sto i e46'en min viss du er intressert?

Skal få den billigt isåfall..

Må finne ut om den passer først. Hvordan er kontaktene bak. Har du muligheter til å ta bilde av baksiden på spilleren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Du kan sette inn en Pioneer veksler. Men da må du ha en adapter mellom som konverterer Pioneer sine signaler til BMW sine. For veksler og adapter havner du på rett i overkant av 3500,- nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært hos Bilradiospesialisten her i Bergen og de påsto at det ikke gikk pga at jeg hadde navigasjon. :cry:

Synes dette hørtes merkelig ut ettersom navigasjonen har egen cd spiller men det er vel noe med styringen da. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den orginale cd veksleren min har tatt kvelden.

BMW skal ha 3800.- for en ny en, GS 4500.-

Finnes det billigere alternativ?

Kan du sette inn en uorginal veksler?

Jeg har en 6 plater jeg tok ut fra min E38 1999 mod. Den har "matingen" på den korteste "veggen".

Jeg har også en overgang for å bruke pioneer cd-veksler. Den har jeg brukt i en e39 med navi. Med den i 5-ern så var det ett el annet som ikke funket, men jeg husker desv. ikke hva det var, men lyd var det i hvertfall.

Send meg en mail på ketil@audio-art.no så finner vi sikkert ut noe du blir fornøyd med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eneste uorginale som kan brukes er Alpine sin, jeg kan sikkert finne riktig modell for deg hvis du er interessert. det eneste den ikke støtter er DSP .. men skal kunne brukes på alle BMW'r med NAVI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...