Gjernes Skrevet September 13, 2006 Share Skrevet September 13, 2006 Noen som vet om programmet går i reprise? Kom akkurat på at jeg har dvd opptager på dvd spilleren min. Irriterer meg noe forferdelig over at jeg ikke tok det opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet September 13, 2006 Share Skrevet September 13, 2006 Harry er i mine øyne et negativt ladet ord, men når det gjelder Gatebil, og folk kommer med stil og image slik som -Richard- fra Big Brother, da er det jo litt stas Kunne selv veldig gjerne tenkt meg en oldschool amerikaner, bryl i håret, sort slitt olabukse og (kanskje skinnjakke), og god gammel kassett med 60-70-80 talls musikk! kanskje ikke helt det de fleste forbinder med gatebil, men show, moro og liv hadde det hvertfall blitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet September 13, 2006 Share Skrevet September 13, 2006 gleda meg til det programmet.. mye fint å se.. kjipt at jeg bor i nordland, langt ned dit.. Planlegg å legge en del av ferien ned dit til neste år da vel! Er jo ikke så langt å kjøre. Ta det som en tur. Synes programmet viste ganske godt hvordan stemningen er der. Programlederen er en annen diskusjon... En annen ting er at været har veldig mye å si for hvor suksess det blir. Er ikke like gøy å stå i regnevær med søle oppover beina, og se på biler som sklir rundt på banen. Blir mye mer amputert enn om sola skinner. Og en tredje ting, Gatebil-opplegget er harry, men det er jo det som er morro. Om alle hadde gått rundt på området der, i dress, og snakket om adekvate motoriseringer av diverse originale biler i 7-serie kassen, hadde det ikke vært gøy... Jeg vil absolutt ikke karakterisere meg selv som harry, men har vært på Gatebil på Rudskogen hvert år siden '00 tror jeg. Dog på dagstur, ikke på campen. Mye fascinerende å se på om man er bil-interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet September 13, 2006 Share Skrevet September 13, 2006 Hva kan man forvente... det er tross alt norge, og det er nok ikke mange som meg på dette forumet. Der hvor jeg kommer fra kan dette bare bli mer harry om man fester camping-vogner bak på bilene, og det er sikkert ikke lenge før de gjør det. Hvis du tror at du høster respekt fra noen som helst ved å oppføre deg slik du gjør, så må du tro om igjen, og har i så fall MYE å lære. De fleste av oss er glad i penger, og heldigvis klarer de fleste som HAR mye penger å oppføre seg normalt i tillegg. Det er de som høster respekt. De som setter seg selv over alle andre, slik du gjør, blir sjeldent respektert. Tar med definisjonen på ordet "harry" slik at vi ikke er i tivil om hva vi har med å gjøre her. harry harry a3 (av mannsnavnet Harry) slang: som er preget av dårlig smak; som er preget av mote som er passé å gå i 80-tallsklær er rimelig h- Harry er et ord under endring. Det er inn å være bygdeoriginal. Og ikke minst, så er jo også klær fra deler av 80-tallet inn som bare juling for tiden. herlig å se hvor kort tid å erte på seg noen. Klart jeg vet at jeg tirrer hele norge med slike holdninger. bare innrømm at du er litt harry om du liker det "gatebil" står for, så skal jeg innrømme at det var meningen å provosere bittelitt... Om alle skulle vært enig med deg hadde verden blitt litt kjedelig. Når vi har både slike som meg og slike som deg blir det i alle fall litt interessant. Husk også at det ikke er alt som handler om Respect Da jeg var 13 år "stiftet" jeg ett politisk parti jeg kallte DRP, altså De Rikes Parti, som are skulle ha rike velgere og nullskatteytere. Fant et document med informasjonen rundt det og må innrømme at jeg lo kraftig og lenge av det. Det falt mine sosialistiske lærere tungt for hjertet, men moro var det. Kan jo legge til at det er helt LOV å være harry, men da kan man i alle fall innrømme det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet September 13, 2006 Share Skrevet September 13, 2006 Er ikkje alle som er "soss" slik som deg vettu... Går i dyre klær og trur man er kul!!! Han programlederen har nok meir peiling enn han ga uttrykk for... Tv2 er jo ein kanal mange ser på, og mange av desse igjen har jo ikkje peiling... Sikkert mange som lurer på hva diff er og om dette har noe å si.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 13, 2006 Share Skrevet September 13, 2006 På offentlig fjernsyn må alt være ABC. MEN, her er link!! mms://80.202.4.3/2006-09-13/Gatebilfest ... 2,W1H!.wmv Lim inn adr så starter default playeren.. Er et par min med reklame først.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet September 13, 2006 Share Skrevet September 13, 2006 gøy å være harry da =) var jo mer show enn info.. men det er jo det som fenger de fleste og da =) men ja. programlederen var noe spesiell hva gjør denna litt slitne familiebilen da? sagt om opelen med 760hk og programmet ligger ute på nett alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet September 13, 2006 Share Skrevet September 13, 2006 det er ikke alle som er bondetamp heller vi har alle våre meninger om gatebil, men uansett hvordan man vrenger og vrir på det, så kan det beskrives slik: biler, damer, liv, liv, liv, show, sosialt og utrolig mye moro for pengene! jeg har en liten tanke om at mange som ser "ned" på dette arrangementet, ikke har vært der? slik er det jo med mye annet her i verden, folk uttaler seg om ditt og datt men har absolutt ikke satt sine ben i den nevnte situasjon! hmm..jeg hadde satt veldig stor pris på om noen kunne slengt denne reportasjon på nett! og helst ikke noen kvalitet ala 256-farger og 2x2 pixel...(ja, jeg er kravstor) btw: eier av den rød/rosa mitsubishi-colten, ho som ble intervjua, er naboen min, vi har vokst opp sammen, utrolig koselig jente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Jørgen Skrevet September 13, 2006 Share Skrevet September 13, 2006 Artig å se slikt på riksdekkende TV! Ja takk... "Det kommer folk helt i fra Alta..." (ikke meg desverre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 Gatebilreportasjen ligger her: mms://80.202.4.3/2006-09-13/Gatebilfest ... 2,W1H!.wmv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 Så programmet selv. Syns programlederen ødelagte hele greia. Det var liksom totalt generasjons forskjell på de som laget sendingen, til de som var på gatebil. Han passet bedre i Norge rundt eller NRK P2 eller noe... Men jeg også syns det var harry, mulig for det er i østfold, mulig for det var gamle Opel'er og Sierra'er der, noe jeg ikke syns jeg er så kult! Men det så ut som de aller fleste hadde det kult, og det er sant det de sier om at det er noe helt annet å delta, enn å se på! Mht Håkon og hans fiffige kommentarer. Det er festlig at ikke alle er like! Mangfold er bedre enn at alle jatter med hverandre, noe som er det kjedeligste i verden! Hvis man har penger nok, så trenger man ikke være dum i kjeften, det er ingen nødvendighet! Og de gangene du blir busta, så prøver du deg med, skjønte du ikke at jeg prøvde å provosere eller...? Det går ikke hver gang Nordmenn er et tålmodig folkeferd, og så høflige og politisk korrekte vi skal være - boring!!! Så Håkon, og alle andre vær dere selv! Men jeg hadde nok blitt en dust jeg også hadde jeg hatt masse spenn?!? Godt jeg ikke er det, eller har det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
führbötern Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 Gatebilreportasjen ligger her:mms://80.202.4.3/2006-09-13/Gatebilfest ... 2,W1H!.wmv ohhh, repost....kan jo være greit å lese det som står på samme side først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 Jeg vil heller si at harry er folk som deg, Håkon, raller rundt i Porscher og 7-serier før du har lov til å kjøpe sprit.Bli heller med på moroa og i stedet for å bry deg om hva folk synes og tror og ditten og datten. Du vil fort se at det er moro. Hva kan man forvente... det er tross alt norge, og det er nok ikke mange som meg på dette forumet. Der hvor jeg kommer fra kan dette bare bli mer harry om man fester camping-vogner bak på bilene, og det er sikkert ikke lenge før de gjør det. Tar med definisjonen på ordet "harry" slik at vi ikke er i tivil om hva vi har med å gjøre her. harry harry a3 (av mannsnavnet Harry) slang: som er preget av dårlig smak; som er preget av mote som er passé å gå i 80-tallsklær er rimelig h- øy! kan du ikke bare holde kjeft.. heheh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0rty^ Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 Hva kan man forvente... det er tross alt norge, og det er nok ikke mange som meg på dette forumet. Der hvor jeg kommer fra kan dette bare bli mer harry om man fester camping-vogner bak på bilene, og det er sikkert ikke lenge før de gjør det. Hvis du tror at du høster respekt fra noen som helst ved å oppføre deg slik du gjør, så må du tro om igjen, og har i så fall MYE å lære. De fleste av oss er glad i penger, og heldigvis klarer de fleste som HAR mye penger å oppføre seg normalt i tillegg. Det er de som høster respekt. De som setter seg selv over alle andre, slik du gjør, blir sjeldent respektert. Tar med definisjonen på ordet "harry" slik at vi ikke er i tivil om hva vi har med å gjøre her. harry harry a3 (av mannsnavnet Harry) slang: som er preget av dårlig smak; som er preget av mote som er passé å gå i 80-tallsklær er rimelig h- Harry er et ord under endring. Det er inn å være bygdeoriginal. Og ikke minst, så er jo også klær fra deler av 80-tallet inn som bare juling for tiden. herlig å se hvor kort tid å erte på seg noen. Klart jeg vet at jeg tirrer hele norge med slike holdninger. bare innrømm at du er litt harry om du liker det "gatebil" står for, så skal jeg innrømme at det var meningen å provosere bittelitt... Om alle skulle vært enig med deg hadde verden blitt litt kjedelig. Når vi har både slike som meg og slike som deg blir det i alle fall litt interessant. Husk også at det ikke er alt som handler om Respect Da jeg var 13 år "stiftet" jeg ett politisk parti jeg kallte DRP, altså De Rikes Parti, som are skulle ha rike velgere og nullskatteytere. Fant et document med informasjonen rundt det og må innrømme at jeg lo kraftig og lenge av det. Det falt mine sosialistiske lærere tungt for hjertet, men moro var det. Kan jo legge til at det er helt LOV å være harry, men da kan man i alle fall innrømme det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 Da jeg var 13 år "stiftet" jeg ett politisk parti jeg kallte DRP, altså De Rikes Parti, som are skulle ha rike velgere og nullskatteytere. Fant et document med informasjonen rundt det og må innrømme at jeg lo kraftig og lenge av det. Det falt mine sosialistiske lærere tungt for hjertet, men moro var det. Kan jo legge til at det er helt LOV å være harry, men da kan man i alle fall innrømme det.. Ska sei, bra humor du har Mulig du er rik det vet jeg ikke en dritt om. men faen ? går det ann å være mer blokka i haue!? DRP ? FA faen... Greit du var 13 år. hadde jeg startet noe sånt så hadde jeg iallefall ikke skrytta det nå! Ser for meg det står . se og rik jeg er mitt i trynet ditt!. og er du får fin til å være med på gatebil treff. så er det ingen som vil ha deg der helder ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå