Gå til innhold

Tommy vs Henning

antiloop
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tommy er ikke snau når han utfordrer Henning... :lol:

http://atvs.vg.no/player/player.php?id=5115

Det er litt viktig å forstå Tommy´s motivasjon i denne sammenhengen. Han har alt å vinne og ingenting og tape i den forstand at han nå i det offentlige bildet blir koblet til Henning Solberg. Hvordan skulle han ellers som en åpenbar amatør innen bilsport og med en bil til mange millioner kroner hurtig få litt publisitet, streetcred og bli kjent med de rette menneskene i bilsportmiljøet ? Det hele minner litt om når finansjyplingene på BI sier at de kjenner John Fredriksen etter en kort passiar på en bar i Oslo... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som ikke tar Hennings seier på forskudd? De snakker jo om E6! Det er jo nesten bare rett frem, og Hennings bil med vanlig giring går jo ikke mer enn 220km/t eller noe rundt der. Det går fint å holde mye høyere fart enn det på E6 med en CCX. Det hadde vært noe helt annet om vi hadde snakket svinger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns sharif begynner å bli litt for kul jeg, kjøringen hans på våler var ikke noe å bli imponert av, for å si det litt forsiktig!

Leste svarene hans på VG sida, og skjønner ikke helt hypen om hans person?!?

:roll:

Og hva pokker er hans valuta da, dollar liksom - patetisk!

:?

Han oppfører seg som om han har 8 milliarder i formue, ikke 8 mill... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

misunnelig noen av dere eller?

hvis noen av dere brått fikk litt cash på bok så hadde sikkert dere også vært raskt ute med å vedde om hvem som først kom i buksa på den deilige nyinnflyttede dama i nabohuset ;)

Hva vet egentlig du om noen av oss har cash på bok ?... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig kommer ikke dette veddemålet til å skje, hvertfall ikke på den nevnte strekning! måtte jo heller blitt hvem som var raskest rundt rudskogen eller våler etc.

på den annen side så syns jeg ikke sharif har vært så altfor mye i media. vollvik har jo også florert endel pga hans forrige koenigsegg, og i mine øyne er det mange andre som er mye mer synlige. men disse snakker man ikke om fordi man har vendt seg til dem. sharif er jo nykommer så la han holde på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...