mms Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 skal iallefall ikke kjøpe dekk/felg hos han igjen! forbanna møkk! 16000 i vasken.. jeg eier faktisk koppholderen i bilen hans. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjernes Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 Jeg så et fotballprogram på tv for noen uker siden, handlet et eller annet om at lillestrøm skulle spille kamp dagen etter. Siden Sharif hadde brukt et par milioner på laget så var han gjest. Dette var samme dag som han fikk bilen sin, og at han møtte opp og viste fram gliset var en del av programmet. Det som var litt morsomt var at Solberg sto å ventet på ham da han kom, og ga ham en radiostyr miniatyr av sin egen bil. Da de åpnet og skuet over motoren, sto Solberg å beskrev effekt, dreimoment osv (pga, at Sharif selv sa at han ikke hadde peiling på motor). Hehe, så sa Solberg at han kunne kjøre ifra ham med bilen sin. Virket som at Sharif ble litt snurt og kort i ordene. Eneste han argumenterte med var at han hadde mye fetere felger på sin Königsegg, enn hva solberg har på sin Peugeot. Uansett så virket det nesten på meg som at Sharif er litt ute etter å drite ut Solberg etter hva han sa på programmet. Sikkert lite kult å høre "Feit bil til 7.5mill du har kjøpt deg, men jeg kjører ifra deg med pysjen min". På direktesendt tv. Stiller meg nøytralt til både Sharif og Solberg. Hadde jeg hadt samme formue hadde jeg sikkert gjort det samme Sitat fra Tv2 sine hjemmesider: Tommy Sharif, kanskje mest kjent for å tilby Mullar Krekar penger for å forlate landet, kommer for å vise frem Köningsegget han nylig kjøpte for 7,5 millioner kroner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 syns sharif er rå jeg faktisk! bra det finnes slike! ellers hadde vi hatt en kjedelig hverdag.! og hva med dere som prøver å hinte frempå hvor mye penger dere har her!? fy faen så patetisk! heldig med foreldre..hahahahaha... noe så dumt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 syns sharif er rå jeg faktisk! bra det finnes slike! ellers hadde vi hatt en kjedelig hverdag.! og hva med dere som prøver å hinte frempå hvor mye penger dere har her!? fy faen så patetisk! heldig med foreldre..hahahahaha... noe så dumt... Har jeg nevnt noe om at jeg har mye penger ?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 som sagt skrev jeg hinting...og du var vel ikke helt for deg selv...syns slikt blir bare dumt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 Jeg oppfattet det som om bmwE9 snakket om verdier og holdninger fra foreldrenes side, ikke om penger. Er forøvrig helt enig med ham. Med over 4500 registrerte brukere og 100.000 besøkende i måneden på sidene her har vi mangfoldige personer med millioner på konti, og mangfoldige brukere med foreldre med millioner på konti, men alle har heldigvis ikke like stort eksponeringsbehov. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bunny Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 Sharif er jo et geni når det gjelder markedsføring. De 100 000 dollarene har han allerede fått tilbakebetalt i form av omtale fra media. Skulle han betalt for all denne omtalen hadde nok regningen blitt høyere. Det er media somer dumme å biter på slike ting. Vollvik bygde Chess bevisst opp på denne måten. Hvorfor betale for masse reklame man kan få tilnærmet gratis? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 som sagt skrev jeg hinting...og du var vel ikke helt for deg selv...syns slikt blir bare dumt... Hvorfor det ?... den ene bakgrunnen er da like god som den annen. Det blir vel i prinsippet like mye feil om vi rakker ned på Håkon Magnus fordi han er født med en sølvskje i munnen... som om han kan noe for det. Mitt poeng er at Tommy selvfølgelig skal ha lov til å gjøre som han har lyst til... han kan bare ikke forvente at alle dermed mener at han fremtrer spesielt sympatisk når alt han gjør egentlig handler om vår oppmerksomhet. Han forsøker ganske enkelt bare å bli en del av det primitive mediabildet der man kan bli kjent og berømt uten å egentlig være noe (les: Paris Hilton)... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 Sharif er jo et geni når det gjelder markedsføring. De 100 000 dollarene har han allerede fått tilbakebetalt i form av omtale fra media. Skulle han betalt for all denne omtalen hadde nok regningen blitt høyere. Det er media somer dumme å biter på slike ting. Vollvik bygde Chess bevisst opp på denne måten. Hvorfor betale for masse reklame man kan få tilnærmet gratis? Geni? Greit at så mye eksponering i media hadde kostet, men hva er den eksponeringen verdt? Som jeg sa tidligere, jeg får absolutt ikke mer lyst til å kjøpe noe av ham. Noen som får det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 Som jeg sa tidligere, jeg får absolutt ikke mer lyst til å kjøpe noe av ham. Noen som får det? For min del er det nok heller motsatt, at jeg får mindre lyst. Alle som har vært der vet hvor tragikomisk kundeservicen hos Sharifen er, men vi har liksom overlevd det av grunner som lave priser og i god tro om at de kanskje ikke tar enorme fortjenester og jobber litt fra hånd til munn.. i et TELT. Men om han har råd til å bruke 7.5 mill på en bil så forsvinner litt av "godfølelsen" med sjappa - da vet man at man blir behandlet så respektløst fordi han ikke bryr seg mer, ikke fordi han ikke har råd til å ansette flere til kundeservice. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 Nå bygger Sharif nytt bygg. Sånn "passe" stort (!!). En gedigen bygning bare noen hundre meter unna den gamle. All den promoteringa hans er morsom å høre på, men jeg kjøper heller ikke mer av han av den grunn. Dekk og felg innebærer jo en viss sum. Det er liksom ikke slik som da Kiwi har supertilbud på 6 pax cola. Da kan man fort kjøpe et par. Men supertilbud på felgpakker til 9k stk er ikke noen du kjøper mange av, eller? Dekk er også "ferskvare" som det ikke er ideelt å ha liggende over lang tid. Gunnar; er du sikker på at du siterte riktig person i ditt forrige innlegg? Han mener akkurat det samme som deg, ikke motsatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 Gunnar; er du sikker på at du siterte riktig person i ditt forrige innlegg? Han mener akkurat det samme som deg, ikke motsatt. Tenkte på det jeg også, men han svarer nok på spørsmålet mitt ang om det er noen som får mer lyst til å handle av ham. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 Tilbake til saken et øyeblikk ja... Dersom utfordringen skulle foregått der Sharif'en ønsker det, - altså på en rett strekke på et par mil, så sier det seg selv at Köenigsegget ville kjørt ifra Solberg. Det utelates imidlertid et par detaljer her; * Solberg lurte på om hva man skulle kjøre med og det ble faktisk ikke sagt noe om hvem som stiller med hva. Sharif sa de kunne stille med hva som helst og han nevnte til og med caddy'en sin i samme setning. Altså, -slik jeg forsto det, burde Solberg få kjøre prøveskiltbilen til Sharif . * Solberg ønsket i utgangspunktet ikke å kjøre på offentlig vei, noe barnerumpa Sharif på død og liv vil. - Og hvorfor vil Sharif kjøre akkurat denne strekken ifra Skedsmokorset til Gardermoen tro? Kan det ha noe med PR å gjøre siden dekkbutikken ligger på Skedsmokorset og at det er nesten rett vei helt til avkjøringen inn til Gardermoen? Hvis Köenigsegget ikke er raskere på denne strekken må det være fordi man kjører på en elg eller Gud vil vise hvem som er sjefen over alle sjefer. * Solberg vet at de ikke får stenge E6en på grunn av en nyrik bajas som nyter sine 5 minutter i solen og vil ha PR verdt langt over $100.000. * Solberg vet, at dersom de noengang skulle fått avgjort utfordringen, måtte det ha vært på lukket bane, og der hadde Solberg whooped his ass så inmari at til og med ungene til Sharif hadde blitt gule og blå. Det er ikke alltid motoren det kommer an på og Henning Solberg er lysår foran Tommy Sharif i både erfaring og teknikk . Man blir ikke automatisk best fordi man har kjøpt seg raskest bil, så hvis utfordringen skulle vært gjort på noe annet enn en rettstrekke tror jeg svaret gir seg selv. - Og en ting til siden han ustoppelig skryter av prisen på bilen: Den bilen har vel aldri kostet 7,5 million på prøveskilter?. Dette mener nå JEG om saken, så kan dere diskutere videre om nyrike mennesker med ekstreme eksibisjonistbehov. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 Gunnar; er du sikker på at du siterte riktig person i ditt forrige innlegg? Han mener akkurat det samme som deg, ikke motsatt. Tenkte på det jeg også, men han svarer nok på spørsmålet mitt ang om det er noen som får mer lyst til å handle av ham. Stemmer det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 Hehe, artig sak detta her, stiller meg nøytral, men har trua på solberg Koenigseggen virka som om en litt nervøs bil, og er nok ikke en bil man mestrer veldig godt over kort tid, jeg sto i slakter på rud da han kjørte snurra i svingen der 2 eller 3 ganger... Han har vært mye i media i det siste, kanskje litt for mye, men han har mye selvironi, det skal han ha, litt usikker på hva han sier noen ganger, enten er han litt for hoven eller så har han en spesiell humor. De får nok aldri stengt en motorvei nei. Ingen som reagerte på Solberg's ÅTTE hundre newton? Jeg ble ganskje sjokkert, hvordan klarer de det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå