ingard Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2008 e du titt og ofte på mo. mein æ ha sett den biln din noen ganger her nu.. fin den dær. Jepp Litt kjipt at jeg nå har satt på vinterhjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burnoutc Skrevet Oktober 7, 2008 Share Skrevet Oktober 7, 2008 e du titt og ofte på mo. mein æ ha sett den biln din noen ganger her nu.. fin den dær. Jepp Litt kjipt at jeg nå har satt på vinterhjul Kor du bor hend da? ka du gjør på mo? kjører e34 selv og en kompis og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Oktober 7, 2008 Share Skrevet Oktober 7, 2008 Har jeg postet dette? Nei det har du ikke. Kjempe fint bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2008 e du titt og ofte på mo. mein æ ha sett den biln din noen ganger her nu.. fin den dær. Jepp Litt kjipt at jeg nå har satt på vinterhjul Kor du bor hend da? ka du gjør på mo? kjører e34 selv og en kompis og. Går på høgskolen i år, og bor i Åga distriktet. (kan vel si det nå som sommerhjulene er en helt annen plass i landet ) Åssen biler er det dere kjører? Sitter egentlig å vurderer 17" acs kopihjul. Bilen ble så trist med vinterhjula. Edit: Og takk Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burnoutc Skrevet Oktober 7, 2008 Share Skrevet Oktober 7, 2008 e du titt og ofte på mo. mein æ ha sett den biln din noen ganger her nu.. fin den dær. Jepp Litt kjipt at jeg nå har satt på vinterhjul Kor du bor hend da? ka du gjør på mo? kjører e34 selv og en kompis og. Går på høgskolen i år, og bor i Åga distriktet. (kan vel si det nå som sommerhjulene er en helt annen plass i landet ) Åssen biler er det dere kjører? Sitter egentlig å vurderer 17" acs kopihjul. Bilen ble så trist med vinterhjula. Edit: Og takk Fredrik kjører rundt i denne.en kompis har en hvit en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525mannen Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 Galet snygg e34:a du har! Finner inga ord! /Cristofer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagen2 Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 har lenge hatt lyst på e34. og får ikke mindre lyst på det nå! utrolig pen og gjennomført bil du har får håpe jeg får solgt min snart, og kjøpt meg en e34 he he. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Så utrolig nydelig denne her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen^^ Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 skikkelig fin på det siste bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 14, 2009 Share Skrevet Januar 14, 2009 Skjedd noe mer her da? Fantastisk fin E34! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen^^ Skrevet Januar 18, 2009 Share Skrevet Januar 18, 2009 Har du nåke plan med e34 en no då? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 virkelig pen e34'en din ingard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotax8 Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 FYY fan før en fin e34... FUCK:D gratulere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Januar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2009 Takk for kommentarer.. Håper den kommer seg gjennom vinteren. Det tar virkelig på Lakken har det ikke bra i disse tider. Og mer og mer penger draes inn i hele denne foto-greia, men skal prøve å legge litt i bilen.. Hittil har bilen fått en noe tøff behandlig med veldig mye kjøring! Ble omtrent steina da sikkert 30 trailere kom kjørende fra saltfjellet etter det var stengt.. Dette på den værste salt/sand dagen ever. Det var blankis på veien og regnet noe så sykt. Har aldri sett lignende.. Jeg har fortsatt tanker om coilovers.. Jeg vil skrape asfalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 24, 2009 Share Skrevet Januar 24, 2009 jeg tror og coilovers er veien å gå! men man skulle fått tak i noen med elektrisk høydejustering! veit Tein lager slike, men kjenner jeg denne verden rett, lages de ikke til E34.. har du sett på noen spesifikke merker? jeg har sett litt på disse FK settene, men ser jo og at de fleste anbefaler KW til bmw, og de settene koster jo heroin.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå