Gå til innhold

Mitt e34 520ia prosjekt

ingard
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 290
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

e du titt og ofte på mo. mein æ ha sett den biln din noen ganger her nu.. fin den dær.

Jepp :)

Litt kjipt at jeg nå har satt på vinterhjul :(

Kor du bor hend da? ka du gjør på mo?

kjører e34 selv og en kompis og.

Går på høgskolen i år, og bor i Åga distriktet. (kan vel si det nå som sommerhjulene er en helt annen plass i landet ;) ) Åssen biler er det dere kjører?

Sitter egentlig å vurderer 17" acs kopihjul. Bilen ble så trist med vinterhjula.

Edit: Og takk Fredrik ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e du titt og ofte på mo. mein æ ha sett den biln din noen ganger her nu.. fin den dær.

Jepp :)

Litt kjipt at jeg nå har satt på vinterhjul :(

Kor du bor hend da? ka du gjør på mo?

kjører e34 selv og en kompis og.

Går på høgskolen i år, og bor i Åga distriktet. (kan vel si det nå som sommerhjulene er en helt annen plass i landet ;) ) Åssen biler er det dere kjører?

Sitter egentlig å vurderer 17" acs kopihjul. Bilen ble så trist med vinterhjula.

Edit: Og takk Fredrik ;)

kjører rundt i denne.en kompis har en hvit en

24298726.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Takk for kommentarer.. Håper den kommer seg gjennom vinteren. Det tar virkelig på :( Lakken har det ikke bra i disse tider.

Og mer og mer penger draes inn i hele denne foto-greia, men skal prøve å legge litt i bilen..

Hittil har bilen fått en noe tøff behandlig med veldig mye kjøring! Ble omtrent steina da sikkert 30 trailere kom kjørende fra saltfjellet etter det var stengt.. Dette på den værste salt/sand dagen ever. Det var blankis på veien og regnet noe så sykt. Har aldri sett lignende.. :(

Jeg har fortsatt tanker om coilovers.. Jeg vil skrape asfalt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror og coilovers er veien å gå!

men man skulle fått tak i noen med elektrisk høydejustering! veit Tein lager slike, men kjenner jeg denne verden rett, lages de ikke til E34.. ;)

har du sett på noen spesifikke merker? jeg har sett litt på disse FK settene, men ser jo og at de fleste anbefaler KW til bmw, og de settene koster jo heroin..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...