ingard Skrevet Desember 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2009 Takk for det folkens. Nei, jeg har vært så opptatt med skole og fotografering at bilen har bare blitt brukt til transport Og jeg har kjørt mye det siste året. den holder fortsatt.. torgeib: Har brukt et e-510 på mye av bildene.. de siste er tatt med en Canon 5d og sigma 150mm f2.8: Jeg har brukt alle de få pengene jeg har til skolegang og kamerautstyr, så jeg har ikke lakkert alpina-vingen engang. Har prøvd den på bilen et par ganger da og det ser bra ut! skulle fiksa masse på bilen, men nå brukes den bare som en trofast sliter i salt og dritt. starter like fint om det er -20 eller +30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsf Skrevet Desember 29, 2009 Share Skrevet Desember 29, 2009 ok så kommer bare til og selge bilen viss du for eit bra bud da eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Desember 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2009 Jeg må ha bilen denne skal jeg ha, er ikke noe vits å selge.. Får så lite at bruksverdien er høyere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Desember 29, 2009 Share Skrevet Desember 29, 2009 Må da ikke finne på å selge denne bilen ! Den er jo så lekker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juni 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2010 Jeg er ikke så mye aktiv på forumet lengre, men bilen har jeg Den går og går. Her er et knips av en litt sliten og skitten bil. Nå kommer ny EU med en masse feil og mangler.. Senking og store hjul tar på forstillinga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 15, 2010 Share Skrevet Juni 15, 2010 Så du er her enda? kan det stemme at jeg så deg fylle bensin på Reipå i går? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juni 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2010 Så du er her enda? kan det stemme at jeg så deg fylle bensin på Reipå i går? Hehe, ja. Da var nåla under rødsonen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 15, 2010 Share Skrevet Juni 15, 2010 hehe. ja jeg syntes det var noe kjent med bilen. ikke ofte man ser såpass velstelte E34'er her på strøget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juni 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2010 hehe. ja jeg syntes det var noe kjent med bilen. ikke ofte man ser såpass velstelte E34'er her på strøget. Nja, på avstand så ser den velstelt ut Hmm, jeg kunne ikke se din da? En ting jeg legger merke til er BMWer.. Spesielt e34. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 15, 2010 Share Skrevet Juni 15, 2010 jeg puttret sakte forbi. hadde ikke det vært for ei stressa kjærringa som satt på hadde jeg sikkert stoppet og hilst på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juni 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2010 jeg puttret sakte forbi. hadde ikke det vært for ei stressa kjærringa som satt på hadde jeg sikkert stoppet og hilst på. Så det var bare rævsprekka du så? Jeg er ikke så aktiv på dette forumet for tida. Det har kanskje litt med at jeg får gjort veldig lite med bilen (student!). Når jeg en gang for jobb har jeg lyst å starte på en ny e34. Det er det peneste karroseriet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 15, 2010 Share Skrevet Juni 15, 2010 hehe, det la jeg ikke merke til, var for opptatt med å glo på Alpinaleppa di. blir nå ikke gjort så mye på min heller, det er mye annet som krever tid og penger.. viktigste er å finne noen som kan sveise kanalene. er så dumt å bruke en haug med penger som er full av kanalrust. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet November 25, 2010 Share Skrevet November 25, 2010 Nydelig bil du har, Ingard! Den har, etter min mening, de rette modifikasjonene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet November 25, 2010 Share Skrevet November 25, 2010 Flott bil ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianF Skrevet November 25, 2010 Share Skrevet November 25, 2010 Nå er ikke jeg noen E34-mann egentlig, men denne var jævlig fin Thumbs up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå