Gå til innhold

Mitt e34 520ia prosjekt

ingard
 Share

Anbefalte innlegg

Takk for det folkens. Nei, jeg har vært så opptatt med skole og fotografering at bilen har bare blitt brukt til transport :P Og jeg har kjørt mye det siste året. den holder fortsatt.. :)

torgeib: Har brukt et e-510 på mye av bildene.. de siste er tatt med en Canon 5d og sigma 150mm f2.8:

_mg_9953_red_1600.2bj62o3bhdgkc0kgcgosowgo.97bcdx3jiokcs4c8o4w8ss00s.th.jpeg

Jeg har brukt alle de få pengene jeg har til skolegang og kamerautstyr, så jeg har ikke lakkert alpina-vingen engang. Har prøvd den på bilen et par ganger da :P og det ser bra ut! skulle fiksa masse på bilen, men nå brukes den bare som en trofast sliter i salt og dritt. starter like fint om det er -20 eller +30 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 290
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 5 months later...

Jeg er ikke så mye aktiv på forumet lengre, men bilen har jeg :P Den går og går. Her er et knips av en litt sliten og skitten bil. Nå kommer ny EU med en masse feil og mangler.. :( Senking og store hjul tar på forstillinga.

mg_3038_red_1600.doddgj0moeg4ck08ccsgocs8w.2s9bojtv2iioc8wg40cw80sg0.th.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. ja jeg syntes det var noe kjent med bilen. ikke ofte man ser såpass velstelte E34'er her på strøget.

Nja, på avstand så ser den velstelt ut :P

Hmm, jeg kunne ikke se din da? En ting jeg legger merke til er BMWer.. :D Spesielt e34.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg puttret sakte forbi. hadde ikke det vært for ei stressa kjærringa som satt på hadde jeg sikkert stoppet og hilst på.

Så det var bare rævsprekka du så? :D

Jeg er ikke så aktiv på dette forumet for tida. Det har kanskje litt med at jeg får gjort veldig lite med bilen (student!). Når jeg en gang for jobb har jeg lyst å starte på en ny e34. Det er det peneste karroseriet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, det la jeg ikke merke til, var for opptatt med å glo på Alpinaleppa di. ;)

blir nå ikke gjort så mye på min heller, det er mye annet som krever tid og penger.. viktigste er å finne noen som kan sveise kanalene. er så dumt å bruke en haug med penger som er full av kanalrust.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...