Mikke1981 Skrevet Oktober 22, 2007 Share Skrevet Oktober 22, 2007 Passet bra di BBS felgene på bilen der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leirviken Skrevet Oktober 23, 2007 Share Skrevet Oktober 23, 2007 tøff BMW likte fargen veldig godt din var utrolig fin i lakken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Oktober 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Thanks , men interiøret er ikke pent. Og kromlistene er blitt litt stygge. Så nå lurer jeg på om jeg forsøke meg på lakking av listene.. Har hørt at det er litt vanskelig på krom. vi får se.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 Ja hadde blitt penere med svarte lister i stedenfor krom. Hva har du tenkt å gjøre med interiøret da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leirviken Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 Thanks , men interiøret er ikke pent. Og kromlistene er blitt litt stygge. Så nå lurer jeg på om jeg forsøke meg på lakking av listene.. Har hørt at det er litt vanskelig på krom. vi får se.. lakkkering av krom er ikke vanskelig så lenge man Pusser ned først! har lakkert listene rundt nyrene på min. å lakken sitter som støpt enda lakk setter seg ikke på glatt krom.. puss ned med smergel papir=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet November 9, 2007 Forfatter Share Skrevet November 9, 2007 Nye Rondellfelger som jeg synes satt som et skudd. Tror jeg vil beholde krommen nå, hva tror dere? (kommer mange flere bilder, var noe feil her på bimmers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet November 9, 2007 Forfatter Share Skrevet November 9, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet November 9, 2007 Forfatter Share Skrevet November 9, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet November 9, 2007 Forfatter Share Skrevet November 9, 2007 Ble det ikke bra framme? Bak kan jeg komme litt ned.. Bildene er jo litt mørke. Er jo vinter her oppe i nord nå. Blir mørk klokka 4 nå. Tror dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.Wenaas Skrevet November 9, 2007 Share Skrevet November 9, 2007 Meget meget pent! rondell på e34 slår aldri feil. Hvor har du handla felgene? Er det standar med polert kant på disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet November 9, 2007 Forfatter Share Skrevet November 9, 2007 Disse er fra GSbildeler. Tror det er standard ja.. Litt kjipt at jeg ikke får skikkelig prøvd de, men blir til nesten år.. Nå skal de vaskes og vinterlagres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet November 20, 2007 Forfatter Share Skrevet November 20, 2007 Ikke så veldig stor oppdatering for mange, men jeg har kjøpt tåkelys og viser noe bilder av det Ble kjøpt som ettermonteringssett fra schmiedmann. Der fulgte det med alt, til og med hovedlysbryter slik at man kan bruke alt av lys forskjellig. Feks park og tåkelys. Det som ikke fulgte med var monteringsanvisning, noe som gjorde at jeg slet med å finne ut hvor releet skulle være. Fant det ut til slutt. Edit: Noen som vet hvor man får tak i hvitere W5W-pærer (parklys)? For de er veldig mye gulere enn alt annet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 20, 2008 Share Skrevet Januar 20, 2008 Flott bil Ingard! likte senkinga di veldig godt! hvor mye er den senket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2008 Da er følgende bestillt (tror jeg) - Bærearmer - Casterstag - Pendelstag - Midtre og ytre sporestag - Sorte Hella frontlykter og blinklys - Supersport senkesett m/dempere Ja, supersport var ikke akkurat å foretrekke, men det er billig, og jeg tror jeg bare skal bruke demperne. Jeg har litt lite penger i forbindelse med eu-ok, og det faktum at jeg ikke har jobb. Noen som har tanker på å kappe supersportfjørene? Ikke ideelt, men ingen selger skikkelig senk. Og, da jeg bestillte deler fra koed fikk jeg ingen ordre da koed sine sider klikka like etter at jeg bekreftet betalingen. Jeg er trekt 10000,- og har ikke fått noen bekreftelse på at jeg har bestillt noe. Ikke epost eller noe, og det funker heller ikke å få sendt ny kode og passord. Så er litt skeptisk :/ Edit: Kan jo legge inn et bilde og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Juni 3, 2008 Share Skrevet Juni 3, 2008 Dette var en pen bil Hvor mye er den senket? Felgene er det 18"? Den frontleppa, hvor kjøpte du den? så bra ut det Er det bare noe du monterer nederst på orginalfangeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå