Gå til innhold

Mitt e34 520ia prosjekt

ingard
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 290
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Thanks :D, men interiøret er ikke pent. Og kromlistene er blitt litt stygge. Så nå lurer jeg på om jeg forsøke meg på lakking av listene.. Har hørt at det er litt vanskelig på krom. vi får se..

lakkkering av krom er ikke vanskelig så lenge man Pusser ned først! :wink:

har lakkert listene rundt nyrene på min. å lakken sitter som støpt enda :D lakk setter seg ikke på glatt krom..

puss ned med smergel papir=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Ikke så veldig stor oppdatering for mange, men jeg har kjøpt tåkelys og viser noe bilder av det :) Ble kjøpt som ettermonteringssett fra schmiedmann. Der fulgte det med alt, til og med hovedlysbryter slik at man kan bruke alt av lys forskjellig. Feks park og tåkelys.

Det som ikke fulgte med var monteringsanvisning, noe som gjorde at jeg slet med å finne ut hvor releet skulle være. Fant det ut til slutt.

Edit: Noen som vet hvor man får tak i hvitere W5W-pærer (parklys)? For de er veldig mye gulere enn alt annet.

39n9gwu6z1fh8ap32k2t.jpg

vi1tg7n62kzo2l10f1g7.jpg

nwnai79gjlqi9rc5v0f9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 4 months later...

Da er følgende bestillt (tror jeg)

- Bærearmer

- Casterstag

- Pendelstag

- Midtre og ytre sporestag

- Sorte Hella frontlykter og blinklys :D

- Supersport senkesett m/dempere

Ja, supersport var ikke akkurat å foretrekke, men det er billig, og jeg tror jeg bare skal bruke demperne. Jeg har litt lite penger i forbindelse med eu-ok, og det faktum at jeg ikke har jobb. :P Noen som har tanker på å kappe supersportfjørene? Ikke ideelt, men ingen selger skikkelig senk.

Og, da jeg bestillte deler fra koed fikk jeg ingen ordre da koed sine sider klikka like etter at jeg bekreftet betalingen. Jeg er trekt 10000,- og har ikke fått noen bekreftelse på at jeg har bestillt noe. Ikke epost eller noe, og det funker heller ikke å få sendt ny kode og passord. Så er litt skeptisk :/

Edit: Kan jo legge inn et bilde og

p5290551fq6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...