Gå til innhold

Mitt e34 520ia prosjekt

ingard
 Share

Anbefalte innlegg

Da var nye foringer i bærebrua bak, ny eksos og nye bærearmer for montert for 2 nye år for denne sliteren :P

Foringene i bærebroene bak var helt råtne og byttet ga en utrolig oppstramming av bilen. Før kjentes det ut som ræva på bilen fikk en ekstra sleng etter svingen var ferdig. Nå henger alt med gjennom og ut av svingene.

Det var et mareritt å bytte da! Vi endte opp med å bruke en lang bolt for å dra foringen opp i hylsa igjen. Å ta ut foringen bestod i å maltraktere foringa som stod i. Utrolig seig den gummien de bruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 290
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så bilen er ikke senket!? :D Hehe, ser jo konge ut da. Har coilovers hele veien nå, så den er så lav jeg kan ha den bak (subbing) og så har jeg fått på spacere siden det bildet ble tatt..

Nå vil jeg bytte de gule blinklysene! Helt grå og svart er bedre.

Edit: Vet du forresten at 4-hjulskontrollen ble 3000,- denne gangen siden bilen var for lav for verkstedet. De måtte bygge under med klosser og snike den opp på løfteutstdtyret. Så bærearmene kosta 600,- kanskje, og en enkelt hjulstillingskontoll ble 3000!! Huff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha på smalere dekk og vals inn falsen i hjulbua bak, da kan du slippe den ned mye mer :)

Hva coilovere har du?

Denne bilen får ikke mer av mine penger (bare denne EU-kontrollen ble helt i grenseland av hva som var fornuftig for denne bilen) :P Har helt nye dekk også, og det er godkjent sånn som det er nå.

FK coilovers. Knallfine å kjøre med. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FK coilovers ja, har hørt mye forskjellig om de, men er sikkert ganske gode hvis du ikke skal for lavt, pga dempervandring blir kort hvis de er helt nederst og bilen blir vel ganske humpete :P

Misunner lyktene dine noe jævlig! lyst på selv, men gidder ikke betale 3-4000 for lykter :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...