S.Hafsmo Skrevet Juni 28, 2008 Share Skrevet Juni 28, 2008 den begynner virkelig å bli bra den bilen din altså. fikk sabla lyst til å kjøpe nytt senkesett igjen. men begynner å bli satans lei av å bytte fjører på bilen.. hvor lenge har du hatt settet på nå da? merket om det har seget noe bak? skulle gjerne hatt opp bilen en 4-5mm bak, men kanskje ikke riktig så mye som det du har nå. fremme er jo din perfekt! ser og at jeg må hive inn ei bestilling av sorte DE lykter når jeg kommer hjem. kjøpte du de der hos koed? bilen kler forsåvidt den leppa og ganske godt. selv om den er ganske stor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juli 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2008 Hehe, vi kan bytte bil. Du har jo skikkelig potensiale i din. Sorte hella fram og bak blir rått med senk og breie hjul. Min er litt sliten, og det er ikke alltid bilder viser alle skavankene Jeg ble veldig fornøyd med senken, egentlig. Har kjørt først fra Saltdal til Rødøy over misværfjellet, og tilbake dro jeg fra Kilboghamn over saltfjellet. Og du vet vel like godt som meg at det kan være noe humpete på de veiene. Tok i framskjermen én gang, men den humpen var litt ekstrem, etter en forbikjøring. Vurderer å kjøpe lowtec bakfjærer etter jeg har godkjent bilen med senk og hjul. Kommer tilbake med bilder etter litt redigering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juli 1, 2008 Share Skrevet Juli 1, 2008 Pen bil. Men hvorfor har du krom lykteringer når du har sorte lykter?? Disse blir jo levert med sorte ringer org. De må du få lakkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juli 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2008 Pen bil.Men hvorfor har du krom lykteringer når du har sorte lykter?? Disse blir jo levert med sorte ringer org. De må du få lakkert Takk Ja, syntes og det var litt merkelig. De må jo ha blitt levert med både og da? Jeg synes det er fint, men skal ta å lakke de så snart jeg kan. Har jo to par med ringer nå, så kan jo prøve begge deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juli 1, 2008 Share Skrevet Juli 1, 2008 joda, sorte lykter rundtom hadde gjort seg. men må nok prioritere å få montert kassen først og fremst. du kjenner ikke noen som kunne tenkt seg å stille opp med løftebukk eller grav mot noen lapper? tok fremhjula nedi mens du kjørte rett frem? veit du hvor dem kom borti? åssen gikk det på fergene når du kjørte kystriksveien? fikk ikke problemer med leppa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juli 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2008 joda, sorte lykter rundtom hadde gjort seg. men må nok prioritere å få montert kassen først og fremst. du kjenner ikke noen som kunne tenkt seg å stille opp med løftebukk eller grav mot noen lapper?tok fremhjula nedi mens du kjørte rett frem? veit du hvor dem kom borti? åssen gikk det på fergene når du kjørte kystriksveien? fikk ikke problemer med leppa? Jeg har jobba sommer på bensinstasjon på Rognan, så har fiksa det meste derfra. Men jobber ikke lengre der, så da vet jeg egentlig ikke om noe annet. Har ikke hatt behov for noe annet enn støttebukker. Ingen på Rødøy nei? Om jeg egentlig tok i, eller ikke er jo litt usikkert da høytallerne stod på full pupp. Men hørtes slik ut ja. Men det var en seriøs dump i kanskje 130 kmt for å komme forbi. Ellers har jeg ikke hatt noen problemer, hverken med leppa, eller klaring. Disse bilene er jo ganske høye under, men på Selsøyvika ble det litt trangt da Å kjøre senka e34 har aldri gitt meg problemer. Og det plager meg at den er så høy bak Lowtec selges jo ikke kun som bakfjærer. Her kommer noen bilder for å gjøre tråden litt mer spennende for andre. Dere tror sikkert jeg er sykelig opptatt av å ta bilder av bilen min. Men det er faktisk hovedsaklig av andre ting jeg liker å ta bilder av. Hehe. Dere som holder på med foto må gjerne gi meg konstruktiv kritikk. Det liker jeg. Og til slutt må vi ha et for å tilfredstille alle Rødøyværingene på forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juli 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2008 Og et til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Juli 1, 2008 Share Skrevet Juli 1, 2008 Bilen din er så sykt fin, hver gang jeg ser nye bilder av den her, så kjenner jeg at jeg blir kjempe glad, så fortsett å legg inn bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juli 1, 2008 Share Skrevet Juli 1, 2008 der var jo Rødøyløva og greier. kan du si meg, hva slags lakk er det du har som aldri blir skitten? dårlig med bukker og graver i Rødøy, men jeg veit om en som har no grav lignende greier hjemme, men det blir en nødløsning. (er ute) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juli 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2008 Bilen din er så sykt fin, hver gang jeg ser nye bilder av den her, så kjenner jeg at jeg blir kjempe glad, så fortsett å legg inn bilder! Takk! Blir glad når folk kommenterer på bildene jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zHk Skrevet Juli 2, 2008 Share Skrevet Juli 2, 2008 Begynner nesten litt å angre på at jeg solgte E34`n min i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juli 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2008 Begynner nesten litt å angre på at jeg solgte E34`n min i dag Hehe, det er et fint karosseri, men som begynner å dra på årene. Hadde vært artig å kunne kjøpt en peise ny e34. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Juli 3, 2008 Share Skrevet Juli 3, 2008 jeg bøyer meg i støvet jeg også.. kjenner meg godt igjen i alle problemene du beskriver om slark og senk.. "heldigvis" er demperne mine bak ganske segen, så har perfekt senk med org dempere bak. framme er det orginal høyde. har lyst å shine opp skikkelig- men har ikke hatt tid til en drit bil siste 2-3mnd.. ang konstruktiv kritikk.. skulle ønske du orket å sette deg mer på huk.. feks bilde hvor du tar bilde av framfelgen, og bilde du la ut Tir Jul 01, 2008 21:49. bilde på den grusveien med gress. syns jeg kanskje hadde vært finere uten alle stråene forran. jeg syns det kan være ganske fint med "hinder" for å se hele bilen i bilde- men egentlig ikke når det oppfattes som mer forstyrrende, og "ikke gjennomtenkt". jeg syns også det er fint med knalle farger i bakgrunnen når du har en bil uten farger- slik at det er litt kontraster i bildet. og da gjerne i ps etterpå- å forsterke fargene. pene grafittivegger er godt egende formål.. ellers så syns jeg den spoileren var fin når du hadde den på. (eller var det en annen bil jeg nettopp såg?) v8front, og komplett m5styling- inkl front. kanskje litt toning i alle vinduer også? savner også takluke i "stuk" posisjon.. ellers så var bilen FEET! har gjort akkurat det jeg har lyst til å gjøre med min.. og min er gått 278, og hun kjenner rusten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jDG Skrevet Juli 3, 2008 Share Skrevet Juli 3, 2008 Mulig jeg har sagt det før, men dette er den desidert peneste E34'n jeg har sett her på forumet og rundt om ellers.. Fargen, lyktene, felgene, senken, og ikke MINST den spoilern på framfangern! Den kler bilen bedre enn hva E36 kler M3-fangern! Syns nesten det var stilig med chromringer rundt lyktene jeg? Jeg må bare spør.. Hvor fikk du tak i den spoilern? Går det an å få bestillt den fra norske nettsider? Evt Koed? Liker også bildene dine veldig godt! Skikklig flotte bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet August 6, 2008 Share Skrevet August 6, 2008 skjer det noe her eller? hadde håpet på nye oppdateringer og bilder. liker virkelig denne bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå