Gå til innhold

Mitt e34 520ia prosjekt

ingard
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 290
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Flotte bilder! det siste der så nesten ut som om det var tatt fra et pc spill. ;)

kanskje man skulle kjøpt seg et skikkelig kamera, istede for å bare bruke mobilen.. hva slags kamera bruker du?

Hehe, ja, det huset der ser litt tegnet ut :D

Har et Olympus E-510. Anbefales.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Fine bilder som vanlig! :D

forresten, hvem forhandler egentlig vogtland? jeg finner ingen som leverer fjører med den senken du har..

hvordan tror du det hadde blitt med både bakrutesenker og spoiler? og hva er egentlig penest av bakrutesenker og spoiler (alene)?

var med og monterte en bakrutesenker på en E39 i helga, og jeg må si jeg ble overrasket over hvor bra resultatet ble. synes virkelig bilen kledde det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine bilder som vanlig! :D

forresten, hvem forhandler egentlig vogtland? jeg finner ingen som leverer fjører med den senken du har..

hvordan tror du det hadde blitt med både bakrutesenker og spoiler? og hva er egentlig penest av bakrutesenker og spoiler (alene)?

var med og monterte en bakrutesenker på en E39 i helga, og jeg må si jeg ble overrasket over hvor bra resultatet ble. synes virkelig bilen kledde det.

Er ikke helt sikkert på bakrutespoiler på e34. Det kan bli fint, men jeg synes det passer best på biler med litt rundere former, som e36 og e39. For at det skal bli best, bør du ha en m5 fanger. Og jeg tror det blir litt overkill med både og.

Vogtland fant jeg på bruktavdelinga på koed, men gruppert som "ny". Var ikke skrammer i plasten når jeg fikk dem.

Har begynt å tenke coilovers nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...