ingard Skrevet August 19, 2008 Forfatter Share Skrevet August 19, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet August 19, 2008 Share Skrevet August 19, 2008 Denne bilen er rett å slett nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 19, 2008 Share Skrevet August 19, 2008 Flotte bilder! det siste der så nesten ut som om det var tatt fra et pc spill. kanskje man skulle kjøpt seg et skikkelig kamera, istede for å bare bruke mobilen.. hva slags kamera bruker du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet August 20, 2008 Forfatter Share Skrevet August 20, 2008 Flotte bilder! det siste der så nesten ut som om det var tatt fra et pc spill. kanskje man skulle kjøpt seg et skikkelig kamera, istede for å bare bruke mobilen.. hva slags kamera bruker du? Hehe, ja, det huset der ser litt tegnet ut Har et Olympus E-510. Anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet August 25, 2008 Forfatter Share Skrevet August 25, 2008 Enkleste måte å senke din e34: masse greier i bagasjerommet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 hehe, der blei jo nesa for høy i forhold til hekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puyol Skrevet September 4, 2008 Share Skrevet September 4, 2008 Hvor er det øverste bildet tatt? Veldig pen bil forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet September 4, 2008 Share Skrevet September 4, 2008 Nydelig E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet September 4, 2008 Forfatter Share Skrevet September 4, 2008 Takk begge to.. Hvor er det øverste bildet tatt? Veldig pen bil forresten Mo i rana Edit: Fin på bildene ja Fikk stativet mitt i dag. Blir kanskje nattbilder i kveld, eller i helga.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 4, 2008 Share Skrevet September 4, 2008 Gleeeder meg, nydelig bil du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet September 6, 2008 Forfatter Share Skrevet September 6, 2008 I tilfelle været ikke blir bedre, har jeg to.. ikke fornøyd da.. fyllstoff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 6, 2008 Share Skrevet September 6, 2008 Fine bilder som vanlig! forresten, hvem forhandler egentlig vogtland? jeg finner ingen som leverer fjører med den senken du har.. hvordan tror du det hadde blitt med både bakrutesenker og spoiler? og hva er egentlig penest av bakrutesenker og spoiler (alene)? var med og monterte en bakrutesenker på en E39 i helga, og jeg må si jeg ble overrasket over hvor bra resultatet ble. synes virkelig bilen kledde det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet September 6, 2008 Forfatter Share Skrevet September 6, 2008 Fine bilder som vanlig! forresten, hvem forhandler egentlig vogtland? jeg finner ingen som leverer fjører med den senken du har.. hvordan tror du det hadde blitt med både bakrutesenker og spoiler? og hva er egentlig penest av bakrutesenker og spoiler (alene)? var med og monterte en bakrutesenker på en E39 i helga, og jeg må si jeg ble overrasket over hvor bra resultatet ble. synes virkelig bilen kledde det. Er ikke helt sikkert på bakrutespoiler på e34. Det kan bli fint, men jeg synes det passer best på biler med litt rundere former, som e36 og e39. For at det skal bli best, bør du ha en m5 fanger. Og jeg tror det blir litt overkill med både og. Vogtland fant jeg på bruktavdelinga på koed, men gruppert som "ny". Var ikke skrammer i plasten når jeg fikk dem. Har begynt å tenke coilovers nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 har og vurdert coilovers, men snakka med en som selger en e34 nå med coilovers, og jeg mener han hadde den helt nedskrudd fremme. altså lite å gå på for demper.. denne var det vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Tommy Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 Strøken E34 Hva er fargekoden? Ser ut som tvillingen til min på ene bildet der! Samme farge, samme felger etc etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå