Gå til innhold

Mitt e34 520ia prosjekt

ingard
 Share

Anbefalte innlegg

har og vurdert coilovers, men snakka med en som selger en e34 nå med coilovers, og jeg mener han hadde den helt nedskrudd fremme. altså lite å gå på for demper..

denne var det vel

Du vil aldri få samme senken med fjærer, og spesielt ikke bak. :/ De sier jo at det ikke så forferdelig å kjøre på coilovers.

Men det er jo litt forskjell. Forstår det slik at FK senker mye..

Vi kan jo se om vi kan bestillig i lag fra han på forumet som selger, og kanskje få litt rabatt :D

Her er en med coilovers, og fronten er ikke justert helt ned. Ser unektelig veldig bra ut!

SL730215.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 290
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har og vurdert coilovers, men snakka med en som selger en e34 nå med coilovers, og jeg mener han hadde den helt nedskrudd fremme. altså lite å gå på for demper..

denne var det vel

Du vil aldri få samme senken med fjærer, og spesielt ikke bak. :/ De sier jo at det ikke så forferdelig å kjøre på coilovers.

Men det er jo litt forskjell. Forstår det slik at FK senker mye..

Vi kan jo se om vi kan bestillig i lag fra han på forumet som selger, og kanskje få litt rabatt :D

Her er en med coilovers, og fronten er ikke justert helt ned. Ser unektelig veldig bra ut!

SL730215.jpg

hvis dere skal bestille NEX coiloversa (som han på bildet bruker)så er jeg med hvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strøken E34 :D

Hva er fargekoden? Ser ut som tvillingen til min på ene bildet der!

Samme farge, samme felger etc etc. :D

Nja, så strøken er den ikke.. Men det er jo bra dere tror det :D

Elsker Delphin Metallic. Skal bilen relakkes blir det samme farga. Har du bilder av din? Er ikke så veldig vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aner ikke, må det bygges om altså? driver å mailer med dem nå ang pris på frakt og slikt..

link:http://www.prostreetonline.com/pnsku/ss1-bw09.asp

handler også selv hvis det ikke blir noe billigere med gruppekjøp

Ja, jeg er enda ikke sikker på hvordan dette foregår. Men vet at leverandøren må ha gamle fjærebein som de sveiser om, slik at det blir forkortet eller noe. Koed skal i hvertfall ha 1000,- i depositum inntil de får de gamle fjærbeina i posten. Regner med de bruker brukte selv, og så får man de 1000 tilbake når de får de gamle fjærbeina. Man kan jo ikke akkurat sende inn de som står på bilen. Vil jo ta over en måned da :P

Men si i fra hvis du får noe svar på frakt osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den var litt vel lav bak den der oppe da, men ellers fin høyde fremme.

vil egentlig ha så lite senk som mulig bak. det ødelegger for mye av hjulgeometrien og sliter på dekk, foringer osv. samt at man må ha vals for å få plass. mulig jeg er interessert om det blir gruppekjøp, men må ihvertfall få noen priser først.

hva slags farge er det på vogtland fjørene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...