Aguilera Skrevet September 17, 2006 Share Skrevet September 17, 2006 Måtte ha en liten høst-puss på bilen før vintern setter in, ble riktig så pen og shiny Ble desverre nødt for å ta bilder inne, for plutselig kom regnet Må vel helst klikke på bildene for å se skikkelig Testet rød Turtlewax rubbing og det ble kjempebra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet September 17, 2006 Share Skrevet September 17, 2006 Ble bra det, men det er synd det ble litt mørke bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet September 17, 2006 Share Skrevet September 17, 2006 Det så jo bra ut dette!!Må ta min snart også.Men du er fornøyd med turtle sin rubber?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 17, 2006 Share Skrevet September 17, 2006 Så veldig bra ut det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet September 17, 2006 Forfatter Share Skrevet September 17, 2006 Ja jeg vet det ble mørke bilder, får ta den ut en dag og få noen skikkelige noen! Turtle wax`n var noe dritt å smøre på, men resultatet ble kjempebra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfanatic Skrevet September 17, 2006 Share Skrevet September 17, 2006 Nydelig! Gir meg et vink om at jeg kanskje burde gjøre noe med min før vinterdekkene skal på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 17, 2006 Share Skrevet September 17, 2006 Endelig noen bilder av bilen din Aguilera. Ble helt konge når bilen ble lakkert og du fikk på noen felger. Bilen din har blitt riktig pen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet September 17, 2006 Share Skrevet September 17, 2006 Pen dame og pen bil.. Beste comboen som fins Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet September 17, 2006 Share Skrevet September 17, 2006 Ser skikklig bra ut det!! En shiny og clean rød bil er veldig pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChiP^ Skrevet September 18, 2006 Share Skrevet September 18, 2006 Fin bil du hadde:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 Turtle wax`n var noe dritt å smøre på, men resultatet ble kjempebra Bruker du den grønne boksen med gult lokk? Ikke bestevenn med dørlister etc. Kjøpte en rød flaske flytende Turtle. Husker ikke navnet, men blei overraska at det ikke smitta over på alt svart. Utrolig enkel å smøre på og tørke av. Og det blei så blankt og glatt atte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 Flink jente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 Se der ja.. Trodde det var min med engang jeg. Ikke så helt ulike de to bilene våres. Den ble blank og fin etter litt puss ser jeg. Og hvite baklykter gjorde seg det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 Se der, liv i Aguilera igjen.. og nå har du jammen fått deg skikkelige felger, M-front og lakkerte fangere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 Pen dame og pen bil.. Beste comboen som fins Ja... hvorfor ikke ?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå