Ron Jeremy Skrevet September 18, 2006 Share Skrevet September 18, 2006 Men seriøst, det er ikke så stor forskjell i pris fra 530Da, til 730Da...hadde vært konge da! 24" crom felger og greier... Sjekk ut bildene. http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... =10&tot=87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Skrevet September 18, 2006 Share Skrevet September 18, 2006 Forferdelige felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ågedal Skrevet September 18, 2006 Share Skrevet September 18, 2006 Gammelt nytt--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet September 18, 2006 Share Skrevet September 18, 2006 gammelt nytt, men fremdeles helt jævlige felger... de som trenger slik oppmerksomhet er det noe fryktelig galt med... som om en E65 ikke er skrikende nok...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hedfelt Skrevet September 18, 2006 Share Skrevet September 18, 2006 Hehe, det kan man kalle pimp ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet September 18, 2006 Share Skrevet September 18, 2006 Denne har da vært postet minst 2 ganger før! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 18, 2006 Share Skrevet September 18, 2006 Kenths bil.. ser ikke bra ut på ordentlig med de felga.. uff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 Mindreverdighets-kompleksene er i høysetet skjønner jeg. Og jeg syntes 19" var i største laget...Dette er grufullt:? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 Seriøs kant på di felgene o da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zaggy0ya Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 man kan vel nesten legge seg til med telt og sovepose i den kanten, men d ser ikke bra ut fordiom.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 Hmmmmm,. ingen som likte disse felgene....kan det ha noe med at en felg til denne bilen koster like mye som hele bilen dere kjører?.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tefinstad Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 Hmmmmm,. ingen som likte disse felgene....kan det ha noe med at en felg til denne bilen koster like mye som hele bilen dere kjører?.... hehehe... godt sagt!! tenkte akkurat d samme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Plow Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 Hmmmmm,. ingen som likte disse felgene....kan det ha noe med at en felg til denne bilen koster like mye som hele bilen dere kjører?.... hehehe... godt sagt!! tenkte akkurat d samme. Ja, jeg skal akkurat til å selge bilen, slik at jeg kan kjøpe meg én slik felg. Å så skal jeg flytte inn i felgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 Ja, jeg skal akkurat til å selge bilen, slik at jeg kan kjøpe meg én slik felg. Å så skal jeg flytte inn i felgen. Hehehe... dagens kommentar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 Det der var felger med bilen det... AALLLLLTTT for store. Fysj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå