Gå til innhold

BMWCCN-forumet nede...?

Christian
 Share

Anbefalte innlegg

Syns begge foraene utfyller hverandre bra jeg. BMWCCN er et greit forum å bruke, men dog noe uoversiktlig. Medlemskontigenten betaler jeg med glede og ikke med stort annen hensikt enn økonomisk støtte. Vi har en relativt aktiv lokalavdeling som har endel treff i sesongen som det er moro for oss ute i distriktene å få være med på.

Vær nå heller glad for at det finnes begge deler folkens, for det er det absolutt plass til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 182
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg er enig... man har krav på det man er lovet. Jeg har stor respekt for det arbeidet som gjøres i BMWCCN og i andre frivillige klubber, men jeg har dessverre allikevel en følelse av at ting & tang kunne gjøres bedre i BMWCCN. Det er som Treball (OK... her inne heter han Balltre... :lol: ...) er inne på litt vanskelig å kritisere folk som utfører arbeide på frivillig basis i f.eks en klubb uten å skyte seg selv i foten, men på en eller annen måte sitter jeg igjen med en følelse av at den ene hånden ikke helt vet hva den andre hånden gjør i BMWCCN. Klubben mangler åpenbart... med all respekt... en aktiv ledelse, organisering og jeg savner konstruktive visjoner for hvordan klubben kan bli både bedre og mer nyskapende som en interesseklubb for BMW eiere (les: forsikring, opplysning, media, deletilbud). Akkurat dette har jeg forøvrig kommentert tidligere i en tråd, men den er dessverre ikke tilgjengelig nå iom. at forumet ikke er tilgjengelig. Mine anekdoter er for ordens skyld ikke en kritikk av bestemte personer i BMWCCN, men heller et uttrykk for et inntrykk som iallefall for meg har dannet seg i løpet av de siste par årene.

Da er det på sin plass å rette en kjempestor takk til Kjetil Sømme (og evt. andre ildsjeler) som har sørget for at BMWCCN´s forum nå er på nettet igjen. Her er forøvrig den aktuelle tråden jeg henviste til i innlegget.

http://80.203.244.242/nor/kapittel3/fora/(X(1)S(5bvs3r451w1tzk22k0iids55))/melding.aspx?Id=391037

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny linje er nå bestillt. Denne blir med 2 trådpar, slik at man ikke er like utsatt for støy og linjebrudd. Leverandøren er også langt proffere (både i håndtering av denne saken og basert på tidligere erfaring jeg har hos kunder og kollegaer).

Domenenavnet er under endring, så vi ser resultatene av det i morgen.

Vi fikk også spamfilter til mailen på kjøpet og hele herligheten koster oss det samme som det Ventelo tok for sitt miserable opplegg.

Serveren står nå ved siden av soverommet mitt og gir en moderat mengde støy, samt at jeg er pålagt minst en strafferunde med støvsugeren i ettermiddag. Klubbarbeid koster blod, svette og tårer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klubbarbeid koster blod, svette og tårer!

Må bare berømme slik type innsats for klubb arbeide. Hvor i all verden henter du slik vilje og energi fra egentlig? Går ut ifra Batman energi piller ikke selges på apoteket akurat :-)

Utrolig bra og takk til deg kjetil :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...