haakon Skrevet September 20, 2006 Share Skrevet September 20, 2006 ser 99.9% av folket her hater det. men siden alle da bytter det ut så lurer jeg som gjerne vil ha det i min E34 på hvor det blir av? det er umulig å kjøpe brukt ihvertfall. har noe sånnt på dashen,men sett andre ha det på dørsidene også så vil gjerne ha hele settet hvis noen hadde tatt vare på sitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_c Skrevet September 20, 2006 Share Skrevet September 20, 2006 YESS!! jeg trivs også godt med treinteriøret mitt i m3-en, fatter ikke alle som plendt skal bytte det ut hele tiden, tre er luksus! Men du, jeg mener å ha sett slike på ebay jeg. ta deg et søk, skriv feks e34 bmw wood Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 20, 2006 Share Skrevet September 20, 2006 Jeg liker også treinteriøret i min bil... og siden folk neppe kaster treinteriøret når de bytter til aluminium/karbonfake... er det nok mange andre som også liker et pent treinteriør... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas 750iL Skrevet September 20, 2006 Share Skrevet September 20, 2006 Er enig i det som sies, tre er bra. Passer veldig godt inn i 7'r iallefal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet September 20, 2006 Share Skrevet September 20, 2006 Tre er fint 0773 Individual Edelholz Erweitert har jeg \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 20, 2006 Share Skrevet September 20, 2006 Et treinteriør kan være så mangt, men stort finere enn dette blir det etter min mening ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet September 20, 2006 Forfatter Share Skrevet September 20, 2006 ville vel hatt noe annet i en splitter ny bil (men titta inn i en ny 116i forleden og syntes aluminiumen ligna stygt på den aluminiumsfarga plasten i feks toyota). var på ebay.us og ebay.de nå og fant en og annen enkeltdel samt to forstoler i svart,pent skinn til 50euro,men ingen komplette tre-sett. det som sitter i min nå er ikke tre,men plast..og derfor ønsker jeg komplett,ekte vare. kan vel bestille nytt fra bmw,men da koster det plutselig skjorta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet September 20, 2006 Share Skrevet September 20, 2006 I en BMW luksusbil er det svart skinn og mørkt treværk som gjelder, synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 20, 2006 Share Skrevet September 20, 2006 I en BMW luksusbil er det svart skinn og mørkt treværk som gjelder, synes jeg Etter min mening er det helt omvendt. I en luksusbil er det lyse, flotte farger som gjelder - i kombinasjon med mørk lakk og brune/sorte trelister.. Her er f.eks en av mine favoritter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet September 20, 2006 Share Skrevet September 20, 2006 hehe... borderline harry, TAS, men jeg må være litt enig med deg. 7-serien kler tre-lister veldig godt. Ta en titt på BMW's Individual-trim til 5'ern... mye spennende der som ser virkelig flott ut. Minner om Alpina'ene og deres int. Men husk nå da, gutter og jenter, at sort skinn ser mye bedre ut i virkeligheten enn på bilder... en bil med sorte skinnseter kan være veldig lekkert når man sitter i den, mens det samtidig kan se veldig kjipt og kjedelig ut på amatør-biler tatt med masse blits og lite omtanke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet September 20, 2006 Forfatter Share Skrevet September 20, 2006 hvit skinn er vel pent en liten stund,men mat/drikke,barn og det at man ikke alltid har go`dressen på setter fort sine spor.det brune i bilde 4 var lekkert. fikk litt båt-følelse av bilde 1 og 3 og ville nok heller ha noe annet der... er ikke snakk om en hel skog eller nater på en E34........... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 Bilde nr. to nedenfra i TAS´s innlegg gir meg for mye Yachtfølelse og generelt liker jeg heller ikke interiøret i E65... selvom Alpina nesten alltid klarer å gi deres modeller en ekstra finish... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet Oktober 4, 2006 Share Skrevet Oktober 4, 2006 treinteriør passer kanskje i en 7 serie, men i en bil som M3 feks blir det jo bare helt feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imalldevil Skrevet Oktober 4, 2006 Share Skrevet Oktober 4, 2006 Har tre i min 540 og det er lekkert etter min mening, virker mer exklusivt med en gang, en kun det trøtte "520" interiøret som de fleste andre kjører rundt med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Oktober 5, 2006 Share Skrevet Oktober 5, 2006 Alpina interiøret var jo bare lekkert. Har aldri hatt sansen for tre-interiør, men på enkelte biler er det direkte pent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå