Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en lignende fanger..Den er hel og pen, men må omlakkeres.. Tror ikke jeg vil selge den enda, den får nok større verdi om 20 år sammen med de blanke sidespeilene :wink:

Skrevet
Jeg har en lignende fanger..Den er hel og pen, men må omlakkeres.. Tror ikke jeg vil selge den enda, den får nok større verdi om 20 år sammen med de blanke sidespeilene :wink:

Du får håpe den får større verdi da :D

Skrevet
Jeg er usikker, men umiddelbart ser det ut som en Alpinafanger... bare uten klistremerkene... :?

Det var det jeg trodde å. Men tror du Alpina selger denne fangern enda og er det noen som importerer Alpina her i Norge?

Delene du finner i delekatalogen (min link til Alpina) er de delene Alpina stadig lager til E24... delekatalogen er med andre ord oppdatert og aktuell. Bl.a Autozentrum i Norge selger disse delene (sikkert på bestilling), men de er nok alt annet enn billige. Hva med å evt. kikke litt etter en slik fanger her ?... :wink:

Skrevet

Dette er en orginal M635CSi front fanger, samme som jeg har på min bil. Jeg kjøpte min ny hos GS Bildeler i 2004 og betalte da 4.454,- for den.

De skaffer den nok enda, sikkert noen uke bestillingstif. Den har varenummer 51711920785. Tviler meget sterkt på at du finner den brukt da disse er meget sjeldne.

Skrevet
Dette er en orginal M635CSi front fanger, samme som jeg har på min bil. Jeg kjøpte min ny hos GS Bildeler i 2004 og betalte da 4.454,- for den.

De skaffer den nok enda, sikkert noen uke bestillingstif. Den har varenummer 51711920785. Tviler meget sterkt på at du finner den brukt da disse er meget sjeldne.

Tusen takk. Skal be han bestille en nå jeg :D Hva slags leppe er det du har under fangern?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...