Gå til innhold

Vi "pubertale" BMW eiere, hva syns vi om dette?

javewl
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette går vel under betegnelser som: antikk, veteran, klassikker, osv osv...

MEN... hadde ikke giddet å betale penger for å ha en slik en bil...evt... måtte isåfall ha vært bil nr 10 (hvorpå jeg hadde eiet samtidig 9 andre biler).

Grunn: i mine øyne, så ser den ikke ut. Finnes flere andre klassikere (osv) som ser bedre ut. Da båte innvendig og utvendig.

Hun damen kan selgeren forøvrig også beholde ved salg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter at modern hadde amcar frelst sambo er jeg av den klare oppfatning at gamle amerikanere slett ikke er noe hverdagsbil iom at de fordrer tilgang på eget verksted,kunnskaper om bilmekk og en god del fritid.

heller ikke noe særlig på vinterføre, noe de bør holdes unna hvis man ikke ønsker å bytte den ene gjennomrustne karosseridelen etter den andre.

så har vi drivstoff utgiftene.... harryfaktoren...

jada,de spinner på alle 3(?) girene og rommler og bråker så alle naboene vet at du begynner kl 6 på jobb. personlig har jeg ingen ønsker om mest mulig motorstøy så for meg er det ikke ett pluss og best mulig akselerasjon kommer ikke ved fullt hjulspinn. ikke er 265, 285 eller hva som sitter på bakhjula spesielt billige å kjøpe inn heller

men for folk som har ekstra garasjeplass til en bil som kjøres 2-3 uker om sommeren så er vel denne gull

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, råeste utgaven av Mustang var vel å ta litt hardt i.

Før det første er denne FEIT (les:tung) i forhold til de eldre Mustangene, for det andre finnes det flere BOSS-modeller som parkerer denne øsa med eleganse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"gjør pubertale BMW-eiere grønne i ansiktet!"

Så fort man kommer til en sving er det vel en annen enn BMW-eierne som blir grønne i trynet.. ;)

Det er en grunn til at de har så rette veger i USA, nettopp for å unngå at uheldige eiere av amerikanske biler skal bli bilsyke hver gang de kjører :)

Ellers må jeg innrømme at mustang er en fin bil, men det må være rundt -67 for at de skal være fine. Eleanor fra gone in 60 seconds er ikke akkurat den verste bilen jeg kan tenke meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns den var veldig kul. Har kjørt litt med en fin 1.generasjon, 66 mod, og må si det ga en enorm kjøreglede. Blir helt latterlig å komme å snakke om svingegenskaper og bensinforbruk. De som har kjørt amerikansk muskelbil, skjønner hva jeg snakker om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en grunn til at de har så rette veger i USA, nettopp for å unngå at uheldige eiere av amerikanske biler skal bli bilsyke hver gang de kjører :)

Det amerikanske Interstate Highway System... eller National System of Interstate and Defense Highway System... som er det korrekte navnet... (er sentraladministrasjonen i Washington DC paranoid eller er den paranoid ?) er egentlig på mange måter et interessant fenomen i relasjon til tyske Autobahn.

Forøvrig er farstgrensen i det vestlige Texas 80 mph... eller 130 Km/t. Altså mer krevende enn i Norge, men på linje med Danmark, Frankrike m.fl... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...